Thursday, March 01, 2007

si montel....

Q: Ko ni ada isi ke..montel je aku nengok
A: A'ah, isi makanan..hehe

Q: Uish montel nya ko, ada isi ke..
A: Isi adaaaaa..daging & lemak..hahaha lantak

Q: Akak, tembamnya...
A: Hehe senang hati, cukup makan..

Q: Lama kan kita x jumpa, apsal ko tembam
A: A'ah lama..ni azam tahun baru aku..lama tau aku simpan lemak ni nak kasi gemuk..

Q: Apsal saya tengok wife awak dulu comel skang dah tembam sket..
A: :)

Q: Wife awak ni klu senyum penuh muka dia..
A: Ahaha..macam2...

banyaknya soalan yang sama aku dapat..jawapan yang sama aku bg..mmg aku dah tembam+montel..hm, makan sehari bape kali...sarapan x penah miss..kul 10/11 buat air kat pantry+biskut...lunch makan nasi..kul 4/5 buat air kat pantry+biskut...malam makan nasi...aduh camana tu...exercise jarang buat..jogging sebulan sekali pun payah..skipping langsung dah x buat...jalan2 x macam dulu leh pusing mall 2/3 round..apa nak jadi..

ada yg kata ok selagi x melebihi berat badan ideal..yeke??hubby kata xpe jangan gemuk...aku kata, nak kn kuruskan jugak...adeh, susah hati...

No comments: