Monday, February 26, 2007

welcome home....

hm...penat hrni...haha isnin je penat isnin je penat...haha baru balik team building...mana x penat..mujur abis sabtu, klu abis semalam sah2 aku tdo hrni dalam opis..muna dah awal2 amik el..aku Alhamdulillah, badan masih bertahan..

Hm best gak pg team building...first time aku g selama aku joint company neh..asyik keje jek..sekali sekala wat outdoor activities best gak..yg best nya, dapat beberapa kejutan yang aku x sangka..hehe Alhamdulillah, syukur atas rezeki yang bertambah...untuk bulan ni aku dapat dua berita gembira dr company, wpun x seberapa bg org lain mungkin, tapi bagi aku, itu semua rezeki yang Allah bg..dan aku dengan gembira dan besar hati menerima...hm nampaknya pasni cabaran semakin banyak..InsyaAllah akan aku harungi segalanya...

erm..Selamat Pengantin Baru untuk 2 rakan aku yang telah selamat diijabkabulkan minggu lepas..buat Hasmah&Amie dan Pejai&Pasangan..sorry friend, xleh dtg majlis korg...ada team building lak...aku ada sikit terkilan coz x dapat pegi...sbb kawin aku hrtu dorg datang...tapi apapun aku dah hantar wakil, my hubby pegi ngan kawan2..hehe, aku just sampaikan salam je, semoga mereka bahagia dan gembira dengan pasangan masing2..InsyaAllah...

hrni start keje...hm cam biasa..rasa cam na resign...haha mencabar sungguh gayanya..tapi xper, aku akan terus hadapi segala cabaran keja sekarang ni dengan semangat yang kental..cedok seberapa banyak ilmu...semoga Allah bukakan hati aku terus bekerja dengan bersungguh2 & memudahkan jalan untuk aku menghadapi segalanya..

Untuk adik aku Rina, jangan sedih2 sangat...semua orang sedih..ktorg semua faham apa yg awak rasa...sedangkan adik beradik di Malaysia pun kadang2 x boleh kawal perasaan tu, apatah lagi awak yang berada jauh nun di sana..semoga kita semua tabah menghadapinya...jangan lupa Allah & sentiasa mohon supaya Dia kuatkan hati antara kita..dan doakan mereka..Amin...Belajar rajin2....

Klah, aku nak start keje dah ni..lain kali ah update blog..banyak keje ni...seminggu tinggal...daaaaaaaaaaaa....

No comments: