salam Ramadhan untuk kawan2..rasanya belum terlewat untuk aku ucapkan..semoga Ramadhan kali ni lebih rahmat dariNya, InsyaAllah...aku punya target, puasa penuh..InsyaAllah..
harini 15 Ramadhan..kejap je masa berlalu..nanti tup2 raya..adeh, cuti raya kena plan bebetul..td admin dah tanya nak cuti bape lama..selamba aku jawab 2 hr..haha semua org cuti lama aku jek cuti 2hr..bukan xmo cuti..tapi terpaksa plan bebetul..aku kena simpan cuti untuk check up & emergency...
harini..25 Ogos, kalau arwah ayah ada, genaplah umur arwah ayah 72 tahun...Alhamdulillah, syukur kerana aku masih diberi kesempatan mengirim 'hadiah' kepada arwah di sana..semoga tenang dan aman di bawah lindunganNya..Amin Ya Rabb..Al-Fatihah buat ayahanda yang sentiasa dalam ingatan, Husin bin Lebai Di..segala ilmu dan tunjuk ajar dari arwah amat aku hagrai...
hm, 2 hr lepas adalah sambutan hari lahir aku yang ke 29..huhu tahun depan dah 30..dah tua..target tahun depan...hehe rahsia..semoga Allah memudahkan jalan bagiku...terima kasih yang tak terhingga buat suami tersayang atas aturan2 yang telah dibuat dengan jayanya untuk sambutan hari jadi aku kali ni..wpun di bulan2 puasa, masih sempat hubby luangkan masa & plan itu ini..i love u so much my dear..thanks 4 everything...terima kasih Ya Allah atas kurniaan itu..
minggu ni pulak genap 20 minggu usia kandungan aku yang kedua..terima kasih Ya Allah kerana permudahkan segalanya..walaupun di awal usia kandungan aku di duga tapi untuk masa sekarang Allah permudahkan segalanya...aku bersyukur kerana dapat menjalani ibadah puasa dengan sempurna..semoga takde lompong untuk puasa kali ni..dah lama x dapat puasa penuh ni..hehehe...
persiapan raya..ada la 10% br buat..hm gaji dah masuk..InsyaAllah hujung minggu ni plan ngan kak njang nak shopping baju raya..cam biasa untuk anak diutamakan..ayah ngan umi ala2 kadar je..rasanya sepanjang hidup aku ni, x pernah aku punya baju baru lebih dr 5 helai untuk raya..kot...cam membazir la pulak aku rasa..& baju untuk azim kali ni pun x perlu beli banyak coz, last month aku ada beli skit2...so xdelah nak keluarkan sedebup..
dan semalam keluarga kami dapat good news..InsyaAllah dalam masa terdekat ni adik aku yang belajar kat Mesir tu akan balik..harap2 sempat la kami raya bersama-sama..semua adik beradik berkumpul raya ni..dah lama kami x dapat berkumpul 9 beradik..last masa majlis kawin aku hrtu je...semoga urusan rina di sana berjalan lancar..
harapan aku semoga segalanya baik-baik sahaja..
Thursday, August 12, 2010
Subscribe to:
Posts (Atom)
