minggu ini...sangat bz...plan to close 3 sub module & preview prototype for 1 module besar...x tercapai dek akal rasanya...tgklah, apa yang boleh jadi kenyataan...apa pun terjadi kena move..masa dah suntuk..huhuhu...suntuk2 pun sempat lagi update pagi ni...hehe
lama x jengah..since dah datang awl ni, aku jenguk2 blog & teringin lak nak update...hm, kehidupan aku cam biasa...rutin yang bermula 5 bulan lepas..jadi warga Kuantan..supposely project sini end by 2nd July..tapi last meeting bos dah announce utk xstand for 1 & half month..maksudnya, aku & ajeem akan xstand jadi warga kuantan untuk jangka masa tu..x sabarnya nak balik rumah...dah x larat rasa duduk cam budak asrama...
5 bulan ni rutin aku...
isnin - khamis, keja cam biasa...semua aku hadapi ngan ajeem...
jumaat - ahad, hari keluarga...x penah miss jumpa hubby walaupun seminggu...samada aku yang balik KL or hubby yang turun kuantan..tapi kebanyakannya hubby yang akan turun kuantan..thanks to hubby yang sanggup berkorban..
cepatlah masa berlalu...semoga Allah permudahkan setiap urusanku...misi aku sekarang..siapkan module2 tu & deliver secepat mungkin...xmo ajeem jauh2 ngan ayah lagi....
Wednesday, June 24, 2009
Wednesday, June 10, 2009
ajeem pegi sekolah...
hm, post ini khas untuk ayah...ragam anak teruna dalam uniform sekolah...hrtu ayah bebel sebab ummi x update ayah pasal ajeem dah start pakai uniform..so memandangkan harini ajeem dah bangun seawal pagi & hari ini adalah hari ko-ko taska...so ummi siapkan ajeem ngan uniform...pagi2 ummi dah wat keje2 snap gambar...sorry la ayah, ummi x terror amik gambar cam ayah..mungkin ummi akan terror kalau ayah hadiahkan ummi DCLR satu ke...hihihi...











Monday, June 08, 2009
ajeem balik kg..
hm seronok kali ni bawak ajeem balik kg...hm, sepupu aku, anak mak cu..mak long mimi ajeem kawen...congrats tu mimi & husband..hehe xingat lak aku apa nama husband dia...biasalah bila sedara kawin, ramai la kaum kerabat yang balik...family aku, cuma rina je la yang x balik..yang lain seme balik...kecoh la umah tu..along ngan anak2 dia..aku, hubby & ajeem...acik je masih sorg..huhu kak long dok tanya...bila la agaknya nak tgk abg cik kita tu kawen...hehe, no comment...
hehe aku ngan hubby menyibuk, tampal inai kat tangan...aku mmg dah plan nak pakai inai...lama dah x pakai...bukan banyak pun. 2jari je.hubby pun sama la sibuk nak inai gak 2 jari..'i nak sama ngan u'....haha x ke gediks namanya tu..apapun enjoy...ingat nak letak kat jari anak teruna aku...tapi pk2 balik xleh la..kang watnya dia tiba2 soh aku buang kang..camno nak cuci..haha
kat sini aku tepek aksi2 ajeem main2 ngan sepupu2 dia..& aksi ajeem xmo turun dari pelamin...











hehe aku ngan hubby menyibuk, tampal inai kat tangan...aku mmg dah plan nak pakai inai...lama dah x pakai...bukan banyak pun. 2jari je.hubby pun sama la sibuk nak inai gak 2 jari..'i nak sama ngan u'....haha x ke gediks namanya tu..apapun enjoy...ingat nak letak kat jari anak teruna aku...tapi pk2 balik xleh la..kang watnya dia tiba2 soh aku buang kang..camno nak cuci..haha
kat sini aku tepek aksi2 ajeem main2 ngan sepupu2 dia..& aksi ajeem xmo turun dari pelamin...
Friday, June 05, 2009
Tuesday, June 02, 2009
ajeem rindu yayah...
ni gambar hubby & our lovely ajeem..cerita hari ini..ajeem layan video yang ayah rakam masa ajeem lam pantang...gambar kakak dayana joget lagu aspalela..dalam video tu ada la suara ayah dia...x tau la bape kali dia paksa rela aku replay video tu & aku layankan aja..
rasanya dia rindu yayah..sebabnya..tadi dia dengar suara ayah cakap lam video tu then dia kata, yayah!!...hm, ajeem ckp ngan yayah kat tepon td...pastu..dah bape kali replay dia tepuk peha aku..'ma..yayah papah dada tatatah'...yayah je aku paham...yg len bahasa Jerman...aku rasakan...ini budak sudah rindu sama yayah...huwa...sabar ye sayang, tadi boss cakap kita dok kuantan sampai hujung bulan 7 je...pasni kita dok ngan yayah cam biasa..InsyaAllah...
Subscribe to:
Posts (Atom)



