Wednesday, June 24, 2009

move move move

minggu ini...sangat bz...plan to close 3 sub module & preview prototype for 1 module besar...x tercapai dek akal rasanya...tgklah, apa yang boleh jadi kenyataan...apa pun terjadi kena move..masa dah suntuk..huhuhu...suntuk2 pun sempat lagi update pagi ni...hehe

lama x jengah..since dah datang awl ni, aku jenguk2 blog & teringin lak nak update...hm, kehidupan aku cam biasa...rutin yang bermula 5 bulan lepas..jadi warga Kuantan..supposely project sini end by 2nd July..tapi last meeting bos dah announce utk xstand for 1 & half month..maksudnya, aku & ajeem akan xstand jadi warga kuantan untuk jangka masa tu..x sabarnya nak balik rumah...dah x larat rasa duduk cam budak asrama...

5 bulan ni rutin aku...
isnin - khamis, keja cam biasa...semua aku hadapi ngan ajeem...
jumaat - ahad, hari keluarga...x penah miss jumpa hubby walaupun seminggu...samada aku yang balik KL or hubby yang turun kuantan..tapi kebanyakannya hubby yang akan turun kuantan..thanks to hubby yang sanggup berkorban..

cepatlah masa berlalu...semoga Allah permudahkan setiap urusanku...misi aku sekarang..siapkan module2 tu & deliver secepat mungkin...xmo ajeem jauh2 ngan ayah lagi....

2 comments:

alizmiealya said...

move..move..move..
i like to move it move it..ngeeee..

-mfa- said...

you like to???,...move it!!!..hahaha