Thursday, July 02, 2009

teruskan sahaja...

aku telah melakukan satu keputusan berani mati..& keputusan itu tidak akan ku tarik balik...semoga Allah memberkati aku...permudahkan jalanku...murahkan rezeki ku...Amin...

esok pi bercuti ngan hubby&ajeem...bawak kak njang, najwa, najma & dayana je..hubby knjang xleh ikut, kena bukak kedai sbb ada payment nak kena kejar..kak ti, abg teb & boboy joint..

aku nak release tension..kasi ajeem happy2..nak spent masa bersama hubby & ajeem..nak buang segala benda2 yang menyakitkan hati..

balik bercuti nak focus...kena siapkan keje cepat2 supaya boleh balik KL secepat mungkin...xmo puasa & raya kat sini...nantii hubby sahur & buka puasa nak makan apa...sian hubby ku sayang...

cepatlah masa berlalu...3 months to go...

1 comment:

@mied@ said...

hamboi..berani mati tu..kecut peyut baca hehheh...
hepi holiday..pi mana wei..?