Monday, July 06, 2009

update hari isnin

hari ni isnin..boss ku sudah berkicau tanya module yang dah close..jawab jelah..malas nak pk panjang..huhu..

aku datang dengan semangat nak siapkan keje..skali db xleh connect..Listener down..seperti biasa, action nya sangat lambat dr org2 yang sepatutnya...so aku update blog ah...hehe..alasan, padahal aku ada je local db kalau nak buat...huhu...

update cuti2...kepada kawan2 yg sibuk bertanya...hihi, x jauh pun aku g cuti...lepak genting je..guna voucher yang aku dapat...hehe..seronok tapi sangatlah penat..anak teruna aku meragam je tuh...merengek & manja bangat...

lepak genting jumaat & sabtu...petang jumaat sampai check in letak beg lam bilik, terus kuar bawak anak2 sedara main game indoor..penat layan kerenah bebudak ni..semua game dorg cuba..aku happy tgk dorg happy..sekali sekala apa salahnya...so hr pertama main sampai malam..aku bawak gak ajeem naik kapal...buaian & game2 yang x heavy...hm, excited jugak dia nengok lampu2...last dengan aktiviti masuk snow world...aku x joint pun, ajeem x leh masuk, bawah 2 thn...so dorg masuk aku lepak luar je..hubby layan snooker ngan abg teb...aku lepak ngan kak ct je..pas dorg kuar masing2 dah kesejukan & kepenatan...balik bilik tdo..plan malam tu nak layan bowling & wayang lam mimpi je..huhu

esokya pagi pas sarapan terus hubby beli tiket all park...main sampai lebam semuanya..huhu memang sangat penat...kocek pun dah rabak aku rasa...huhu semua benda memang mahal...pas dah kepenatan semua dah x larat..petang lam kul 5 semua dah decide tuk gerak balik..penat..sakit belakang..sume ada...aku terus balik kg raub...smalam lepak kg makan durian..syedap...next 2 week nak balik lagi...akak aku kata kebun kami baru buang buruk..lg 2 minggu la baru betul2 banyak..smalam makan pun beli je dr org..tapi puas hati la...hubby makan banyak gler...ajeem pun anak ayah..suka durian..jenuh ajar sebut, durian...tapi telo jugak yg dia sebut...blasah la ajeem...hihihi...

apapun enjoy...pasni nak plan pi cuti2 lagi...tapi xtau la pasni tu tahun depan ke tahun ni...hihihi..bawah ni pic kami kat genting..enjoy...

5 comments:

alizmiealya said...

ajeem pakai snow cap..very the hensem..
we want more pic! we want more pic!..hihi..

Unknown said...

wei..sue, preggy ker?hahaha..sampai ker poyut ku jengah, sorry!!!

-mfa- said...

aliz -- huhu mekasih, ummi lak lebih2...haha..ok nanti dah free2 ummi upload kat fp ajeem ke...sabarin..

elly -- tu bukan preggy..spare tyre gua la...hahaha..nak sikit amik le...huhu...ni nak kena tanam azam ni kasi kurus..huhuhu

Unknown said...

weh..sori lorr, ingat preggy. nak tumpang epi...xper, even besor manapon..cik abg x larinyer...

-mfa- said...

haha kak elly xper...x marahpun..badan naik mendadak la...org jauh2 ngan hubby kurus..aku lak yg makin gumok...