Thursday, July 30, 2009

ajeem last day in uniform....

huhu, semalam rabu, last day ajeem pakai uniform ke TASKA...so pasni kalau nak pakai pun uniform taska lain la pulak...hihihi...aku malas nak update2 gambo...so aku tepek je apa yang ada...atas permintaan yayah yang nak tengok anak teruna pakai uniform + botak...hehe...



report kat ayah sebelum g sekolah


bawak beg duit umi supaya bleh beli aiskrim


main asap dulu la


peace aunty


ajeem geli binatang berbulu..hihihi

5 comments:

AlizMieAlya said...

"ajeem bawak beg duit umi supaya bleh beli aiskrim" + banje mama adriana beli baju raye..yuhuuuu..jom ajeem jom..

-mfa- said...

haha jom shopping baju raya jom...ummi blanje mama adriana, mama adriana blanja ummi ajeem + ajeem + ayah ajeem...ada bran?

AyyaDDaD ArieyannA said...

Weh! Ummi ajeem ngan mama alya nak soping baju raye!!! mama zayyad kene join nih... mane? Bile? Ekekekekekee....

-mfa- said...

hahaha...shopping online je...jom

AyyaDDaD ArieyannA said...

Ler... ingat kan nak pi Nilai 3 ker, masjid india ker... Hehe!