Monday, July 20, 2009

7 benda

aku menjawab tag dari ain.....

7 ciri wanita/lelaki idaman anda:
(hubby my prince charming)
- patuh padaNya
- penyayang/ romantik..hehe sama kan
- tolak ansur
- sopan/ hormat org tua/keluarga aku
- baik hati cam hubby
- rajin & ringan tulang
- manja cam hubby

7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup:
- arwah mak, aku tersangat kagum dengan peribadi kesabaran/ketabahan
- arwah ayah, aku tersangat kagum dengan peribadi kesabaran/ketabahan
- hubby, kaulah segalanya
- ajeem, my lovely...pasni inysaAllah ada lagi list tambahan...adik2 ajeem
- abg long..kagum dengan peribadi & cara mendidik anak2
- saya suka mawi, biarpun dia dah kawin, & biarpun org x suka dia...
- saya suka siti nurhaliza...sweet

7 perasaan sekiranya anda keluar dengan seseorang yang anda minati:
- excited
- lambat nya masa berlalu..haha x sabar nak dating ni
- bestnya nak pi makan2...saya adalah sangat suka makan
- pasni x boring la, jalan2..
- rasa cam nak beli something...
- leh manja2...
- balik kang sure penat...

7 barangan/sesuatu istimewa yang ingin anda hadiahkan pada pasangan anda:
- HONDA Civic, Hybrid...smalam pi tengok...sangat ensem kalau hubby leh pakai
- New HP, sian hubby pakai HP lama, HP dia rosak
- Jam tangan baru, jam hubby pun dah rosak..hish semua nak rosak
- New baby..hopefully girl...kalau boy pun xper...tapi bila tu xtau k..
- New briefcase..haha cam keja beso jek..document client dah banyak & sepah2 dah
- DSLR..harap2 hubby leh hadiahkan aku
- & last ni rahsia...kang hubby baca kantoi...hahahaha

7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda:
- Diari Hatiku
- Dua Insan Sedang Bercinta
- Because You Loved Me
- Kekasihku
- Lelaki Ini
- One Sweet Day
- Ku merindu

Tag 7 rakan yang anda mahu mereka buat PERIHAL 7 ini:
-- semua ain dah tagg...so x yah bitau...

2 comments:

AlizMieAlya said...

kamu ditag ye..aku pn di tag juge..hihi..

-mfa- said...

haha bila kamu mau jawab????aku kepingin mau tau...