erm...Alhamdulillah, hrni genap sudah umur anakku sayang 9 bulan 5 hr...dan harini juga genap sudah umurku 2* 1 hari..bersyukur kepada Allah kerana masih memberi aku peluang menghirup udara di bumi ini...semoga aku menjadi hambaMu yang sentiasa bersyukur dan sentiasa mengingatiku...semoga aku dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur, agar dapat aku mendidik Fauzul Azim menjadi insan yang berguna suatau hari kelak...InsyaAllah...
hm...aku sangat happy...weekend baru ni kak njang & family datang umah...dorg datang sbb nak bawak najwa & najma jumpa pakar mata...twin tu ada masalah rabun yang agak teruk..sian dorg...& kebetulan lak semalam aku punya birthday so celebrate sekali la...
hm penat betul rasanya...Jumaat tu dorg sampai kul 3 pagi..aduh kelat mata aku rasa...borak2 masuk tdo semula kul 4 lebih..si dayana langsung x tdo sampai ke pagi..hahaha teruk acu dia nak kena layan dia coz yg lain seme dah terbongkang tdo..ngantuk seh...pagi tu lak aku lambat g keja..bukan sbb bangun lambat tapi aku saje lambat..rs x best lak tgalkan akak aku ngan hubby ke kat umah..aku xleh cuti, hubby je yg cuti...hubby temankan dorg jumpa doktor pakar mata kat setapak...petang tu aku balik keje dorg dah ambik azim dr nursery.. so terus balik umah mandi2 bersiap pegi kluar makan2 kat sunway...
sabtu tu pas sarapan siap sedia nak pegi menghabiskan duit...hehe kak njang memang datang nak shopping baju raya anak2 dia..kebetulan sogo memang wat sale baju kanak2..apa lagi kak njang borong la...aku pun sembat sambar baju azim 2 pasang & kasut cute sangat sepasang..alih2 mak njang dia belanja semua tu...kalau tau beli banyak2...hahahaha....kat sogo ada satu kejadian yg mencuakkan semua org...masa ktorg sibuk2 nak order makanan, perasan najma xde...alamak dah hilang...cuak gler...aku tglkan azim ngan ngah & terus g cari najma...hubby pun sama..& Alhamdulillah aku ternampak najma dalam kaunter cashier..ada kesan airmata najma...nak nangis aku masa tu..syukur jumpa, kalau x jumpa xtau la..x leh nak imagine...yg sedihnya najma siap tanya aku...'ateh kalau x jumpa adik tadi camana, ateh nangis x?'...aduhlah anak sedara aku ni....
dah settle semua urusan kat sogo ktorg gerak g klcc...memang janji nak bwk dorg mandi kolam kat klcc..sekali kak njang lak x bawak baju anak2 dia...aku mmg x plan nak mandikan azim kat ctu..so main2 kat taman klcc jelah..tapi anak2 dia dah ngamuk...nak mandi pool..si dayana cakap kat ayah dia ngan nada sedih 'nak mandi sungai'...hihihi anak sedara aku tu sungai dikatanya..last2 kak njang janji ngan anak dia g mandi lain kali...discuss punya discuss ktorg plan esoknya nak pegi Taman Desa Water Park...
Kat taman water park memang puas mandi...tapi compared to Sunway Lagoon jauh la best pi Sunway Lagoon...hm ngah dah plan...pas raya ni pegi sunway lagoon lak..best sket masa tu azim dah pandai jalan kot, InsyaAllah...azim mandi sakan harini...hehe, suka ngat dia main air...aku belikan dia pelampung keta..senang sket...aku just letakkan dia lam pelampung tu & tolak..hehe senang keje...tu azim tgh tdo lena...penat agaknya...2 hr berjalan2...
hm, kak njang & family pun dah balik...sunyi lak aku rasa rumah ni..2 hrni kecoh..seronok rasanya...klah aku dah penat & nak tdo...hubby & azim dah lama mimpi...lain kali update..daaaaaaa
Sunday, August 24, 2008
Wednesday, August 13, 2008
Cherating 2008
hm...lama x update blog..hehe cam lama sangat je...hihihi...bz ah lately ni...nak update kat opis xdak masa...nak update kat umah pun xdak masa...bz & penat..so hr ni ada kesempatan untuk aku membebel kat blog...azim dah tdo, leh la...penat dia td g giant beli brg dapur & brg azim...
penat...weekend br ni berjaya gak sebuah aktiviti yg dirancang dalam masa 2 bulan...hm, event tahun ni try organize event yang lebih besar dr tahun2 lepas...kalau tahun sebelum2 ni just pegi dekat2 & balik hari, tahun ni proposal buat 2 hr 1 malam berjaya...Alhamdulillah berbaloi rasa penat menguruskan itu ini kalau hajat kesampaian...
tahun ni family outing kat Cherating...mula2 plan nak tdo Impiana resort tapi dah fully booked...at last dapat Suria Resort...hm, not bad..sebelah ngan Impiana je...perjalanan ok, aktiviti ok, makanan sedap...cuma ada sedikit percanggahan tentang bilik...tapi Alhamdulillah semua tu dapat diatasi...kesimpulan aku happy dengan event tahun ni...sambutan menggalakkan, dapat banyak hadiah...hahaha..azim menyumbang satu hadiah....hehe...seronok bila tengok semua family sporting2 belaka...wpun company kecik tapi meriah...hm, klu nak tgk gambo ajim, silalah ke fp fauzul azim....hehehe sbb jap lagi nak update gambo2 ajim..klu sempat la...kalau x esok lusa la upload new entry nya...
hm weekend yang sangat padat...sampailah cuti raya weekend padat...sabtu ahad ni nak pegi kenduri kawin member...semoga rumah tangga yang dibina akan bahagia selamanya...kepada semua yang berkahwin bulan 8 ni...moga bahagia selalu hendaknya...
penat...weekend br ni berjaya gak sebuah aktiviti yg dirancang dalam masa 2 bulan...hm, event tahun ni try organize event yang lebih besar dr tahun2 lepas...kalau tahun sebelum2 ni just pegi dekat2 & balik hari, tahun ni proposal buat 2 hr 1 malam berjaya...Alhamdulillah berbaloi rasa penat menguruskan itu ini kalau hajat kesampaian...
tahun ni family outing kat Cherating...mula2 plan nak tdo Impiana resort tapi dah fully booked...at last dapat Suria Resort...hm, not bad..sebelah ngan Impiana je...perjalanan ok, aktiviti ok, makanan sedap...cuma ada sedikit percanggahan tentang bilik...tapi Alhamdulillah semua tu dapat diatasi...kesimpulan aku happy dengan event tahun ni...sambutan menggalakkan, dapat banyak hadiah...hahaha..azim menyumbang satu hadiah....hehe...seronok bila tengok semua family sporting2 belaka...wpun company kecik tapi meriah...hm, klu nak tgk gambo ajim, silalah ke fp fauzul azim....hehehe sbb jap lagi nak update gambo2 ajim..klu sempat la...kalau x esok lusa la upload new entry nya...
hm weekend yang sangat padat...sampailah cuti raya weekend padat...sabtu ahad ni nak pegi kenduri kawin member...semoga rumah tangga yang dibina akan bahagia selamanya...kepada semua yang berkahwin bulan 8 ni...moga bahagia selalu hendaknya...
Subscribe to:
Posts (Atom)
