hm...lama x update blog..hehe cam lama sangat je...hihihi...bz ah lately ni...nak update kat opis xdak masa...nak update kat umah pun xdak masa...bz & penat..so hr ni ada kesempatan untuk aku membebel kat blog...azim dah tdo, leh la...penat dia td g giant beli brg dapur & brg azim...
penat...weekend br ni berjaya gak sebuah aktiviti yg dirancang dalam masa 2 bulan...hm, event tahun ni try organize event yang lebih besar dr tahun2 lepas...kalau tahun sebelum2 ni just pegi dekat2 & balik hari, tahun ni proposal buat 2 hr 1 malam berjaya...Alhamdulillah berbaloi rasa penat menguruskan itu ini kalau hajat kesampaian...
tahun ni family outing kat Cherating...mula2 plan nak tdo Impiana resort tapi dah fully booked...at last dapat Suria Resort...hm, not bad..sebelah ngan Impiana je...perjalanan ok, aktiviti ok, makanan sedap...cuma ada sedikit percanggahan tentang bilik...tapi Alhamdulillah semua tu dapat diatasi...kesimpulan aku happy dengan event tahun ni...sambutan menggalakkan, dapat banyak hadiah...hahaha..azim menyumbang satu hadiah....hehe...seronok bila tengok semua family sporting2 belaka...wpun company kecik tapi meriah...hm, klu nak tgk gambo ajim, silalah ke fp fauzul azim....hehehe sbb jap lagi nak update gambo2 ajim..klu sempat la...kalau x esok lusa la upload new entry nya...
hm weekend yang sangat padat...sampailah cuti raya weekend padat...sabtu ahad ni nak pegi kenduri kawin member...semoga rumah tangga yang dibina akan bahagia selamanya...kepada semua yang berkahwin bulan 8 ni...moga bahagia selalu hendaknya...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment