hm malam ni Chelsea lwn Malaysia...2-0, hehe aku x pegi pun..hubby je pegi..br balik...ok katanya, Malaysia main bagus...hm yelah kot...aku xde la hantu bola...suka tu ada la jugak...mula2 rasa nak pegi gak ikut..tp pk2kan Azim..xpelah, dok umah je...
minggu ni balik bekerja seperti biasa...last week cuti panjang...hehe selamba cuti panjang wpun project tengah critical...bos aku selamba approve apa lagi, cuti la...actually cuti panjang buka saja2 nak cuti dok umah..tapi follow hubby pi Melaka...hubby joint Karnival Sukan Kementerian Kerja Raya 2008, kat Melaka...hehe aku mmg suka sibuk kalau event company hubby...hihihihi...hm, pegi Melaka tdo chalet nya 2 hr satu malam je...another day balik umah abg Sulong hubby kat Ayer Keroh...hm kali ke3 aku balik Melaka...& kali pertama Azim jumpa Mak Long, Pak Long, Nenek Su, Nenek Cik & sepupu2 dia...Azim cam biasa la happy...budak2 opis hubby dok melayan dia...balik umah Abg Deris sepupu2 dia lak layan dia...aku penat...hehehe, yelah Azim bukan nak dok ngan dalam stroller, tdo je nak dok lam tu...kalau biasa2 dia nak main2 or dokong je...tu yg penat...mujur ramai pembantu...
minggu ni plan nak balik kg aku lak...kak de dah banyak kali call...buah2an tengah masak katanya..durian, manggis, mata kucing, kundang, rambutan & x tinggal salak...hehehe...long ngan acik dah selamat balik last week...so this week turn aku lak...hm..calendar August dah fully booked...hehehe, minggu seterusnya pegi Cherating, family outing...aku as organizer untuk trip ni...hm family outing yg kena bayo..nasib la...at least ada la jugak nak release tension..tupun atas inisiatif sendiri dibantu oleh kawan2...pastu minggu seterusnya pegi Hasri kawin kat N9...hehe dia siap ugut, kalau ktog x dtg dia nak pulangkan balik kad kawin ktorg hrtu..hahaha, ,InsyaAllah sampai la kami ke sana...pastu minggu seterusnya pulak Kak Nurul book nak main cni nak shopping baju raya...hm memang tengah sale ni...hehe cite pasal baju raya, family kecik aku ni dah beli baju raya...hehe sedondon...x sabo nak nengok Azim pakai baju melayu...baju Azim sekayu ngan hubby..mesti cute...hehe..pastu sampailah ke hujung bulan...dah plan nak balik kg hubby cuti Merdeka ni...hm tu yg full...
td mastura sms nak kasi sampel kuih raya dia mintak tolong jual kat opis...hm, on je la..tolong org...& tahun ni aku still open nak jual popia mini resepi arwah mak...hehe tapi bukan aku la yg buat, kak de yang buat aku tolong jual je...untung pun x ambik..xpelah tolong2 kak de cr rezeki lebih nak raya ni...aku mmg x sanggup nak wat kuih tu...last year aku ada buat untuk diri sendiri..hubby pun tolong la gulung popia...hahaha br dia tau betapa lecehnya nak dapatkan sekilo...hihihi, xper at least dia dah tolong...so pada kawan2 tunggu la sampel kuih raya aku, hahaha....
klah dah nak kul 1..td dah tdo ngan Azim..sejak balik dr melaka ni anak teruna aku tu xmo tdo lam buai dah malam...Alhamdulillah..tapinya aku lak yg xleh gerak dr bilik...dok nengok dia takut terguling lak dr katil kang..lasak, dah hadang ngan bantal pun dia still leh jatuh katil...Azim...Azim..hehe, klah good night
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment