hm...masuk hrni dah 2 hr Azim demam...dah 2 hr aku bawak azim pi pakar kanak2...last month pun dia demam aku bwk klinik biasa tp x puas hati service dia...so kali ni azim demam aku terus refer pakar...sbb kerap sangat dia demam takut jugak...& smalam doktor check 38.3 degree, high fever, pastu check dada banyak kahak so kena pakai gas.. so untuk 3 hr beturut-turut ni kena ulang alik pi sana la...td tanya kalau x ok jugak esok nurse tu kata kena buat lagi 2 hr...ala siannya azim...mengamuk2 dia nak tunggu sampai gas tu abis...mula2 ok..masuk 3 min dia dah nangis...rimas agaknya...
hm betapa susah hatinya bila anak demam..camnilah perasaan arwah mak masa aku kecik2 hrtu agaknya...even aku dah besar pun klu aku demam sibuklah arwah mak siapkan air jelung kepala kasi cepat sejuk...ni aku dah start sakit tekak & sakit kepala...dah jangkit azim demam la pulak..lama dah aku x demam..last demam masa lepas pantang...hehe tersalah makan...badan x tahan...hehe tulah degil langgar pantang...sampai gigil2 jugak la aku demam hrtu...masa tu baby kecik lagi lak tu..mujur hubby memahami...
smalam aku call kak de...dia pun demam..siap muntah2 lagi...kak njang pun demam...dayana pun demam...abg ta pun demam...ke memang skang musim demam...hopefully azim ok la malam ni...aku dah 2 hr x keja..bising lak itu bos...hm oklah nak tdo jap..sementara azim tdo baik aku pun tdo...kang malam kang dia x tdo akupun x leh tdo...tapi biasanya hubby yg bangun...hihihi dia kesian kat aku kot...hehe tq hubby....
klah lain kalilah update..skang ni leh surfing waktu malam...hehehe..daaaaaaaaaa
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment