hm kalau ada entry hari ibu mestilah ada entry hari bapa...hehehe...memandangkan ayah & ayah mertua sudah tiada, ucapan hari bapa aku tujukan khas buat hubby tersayang...semoga hubby sentiasa menjadi ayah yang baik untuk Azim & InsyaAllah kalau ada rezeki untuk adik2 Azim nanti..hehehe lambat lagi tau...hihihihi
apalah nasib hari bapa kena tinggal...start jumaat sampai smalam hubby ada course kat genting 3 hr 2 malam...hm tinggallah aku ngan azim kat umah..mujur napi sentiasa jadi peneman setia...mula2 hubby ajak ikut dia nak book satu bilik lain...pastu aku fikir2 susah gak sbb Azim kecik lagi takut dia x selesa...& akupun x bape rajin sbnrnya...hehe..pastu ingat nak soh hubby anta balik kg..hehe plan ni aku sangat suka...tp memandangkan Azim demam last week so aku decide x payah pegi mana2...aku pegi keje cam biasa Azim dok nursery...so tinggallah aku ngan Azim ngan acu napi kat umah weekend tu...hm first time kena tinggal semenjak ada baby...hubby kata next month lagi banyak course dia kene pegi on weekend..hm kena tinggal lagilah nampaknya..nak wat camana dah itu keje hubby...sian Azim, ayah xde kat umah tertoleh2 dia mencari2 ayah..malam pun tdo merengek2 je..bila hubby call aku buat loudspeaker bulat mata Azim cr mana ayah dia...hehehe...& yg aku suka...semalam hubby balik dia ajak pi makan2..sempena hari bapa...hehe bagus betul, hari ibu hubby belanja..hari bapa pun hubby belanja..
hm cite pasal Azim..mgu ni Azim genap 7 bulan...anak kesayangan kami tu dah ada gigi 2 batang...dah pandai duduk senget...dah boleh merangkak tapi sket2...tak kira tdo ataupun berjaga punya la lasak...hrtu aku tinggalkan dia nak basuh botol susu...cewah bukan main baik baring tengok tv sambil pegang bola dia...pastu lepas aku siap basuh botol tengok2 dia dah nak masuk dapur...terkejut aku...cepatnya dia boleh sampai kat aku...Azim dah semakin lasak...last check up tu nurse tu bebel sebab berat dia naik sikit..dia kata jangan turun...hm camana nak buat...Azim kuat gak menyusu, makan pun ok...tapi sian azim dia batuk & selsema...pastu badan dia nampak susut...aku risau sbnrnya..kalau minggu ni x baik juga...nak bawak jumpa pakar...harap2 semuanya ok..mintak dijauhkan benda2 yang tak baik...Nauzubillah....
hm adik aku rina dah abis study...Alhamdulillah..tgh tunggu result katanya...hopefully xde sangkut & dapatlah dia balik Malaysia...skang ni dok sibuk berjalan2...shopping...sibuk la aku adik beradik order ole2..tapi rina kata dia balik pas raya...hm, xpelah janji balik...yg si napi lak dah masuk last sem..nak start praktikal dah...hm habis serentak dorg..hm, kalaulah arwah mak ngan ayah ada..tentu dorg seronok...nanti nak soh rina dok ngan aku...sementara nak dapat keje...mintak2 senanglah rezeki dia nanti nak dapat keja...
hm apa saja yg aku dah merepek hrni...hehehe...biasalah semua big bos xdak lak hrni..el berjemaah kata muna...hahaha...lantaklah asalkan dorg bahagia...aku stress...tu yg dok memblog jap ni...lama dah x ngular...hehe x tau la thn bila leh update semula...hahaha keja banyak ksangat la konon...hehehe...lain kali la update...daaaaa