Friday, January 26, 2007

kenangan indah


Saat indah kita berdua
Hapuskanlah gundah di dalam jiwa
Janji yang pernah kau ucapkan
Masih melekat di hati

Aku masih di sini untukmu
Ku kan selalu menunggu
Hanya kau milikku
Jangan pernah kau ragu padaku
Bersama kita jalin kisah cinta kita berdua

Bahagiaku bila dekatmu
Takkan mungkinku berpaling darimu
Janji yang pernah kau ucapkan
Masih melekat di hati

Aku masih di sini untukmu
Ku kan selalu menunggu
Hanya kau milikku
Jangan pernah kau ragu padaku
Bersama kita jalin kisah cinta kita berdua

Kini ku sedari
Kau memang untukku
Hanyalah dirimu...

Aku masih di sini untukmu
Ku kan selalu meninggu
Hanya kau milikku
Jangan pernah kau ragu padaku
Bersama kita jalin
Kisah cinta kita berdua...

Friday, January 19, 2007

Selamat Menyambut Maal Hijrah

askum & salam tahun baru...esok seluruh umat Islam akan menyambut tahun baru..1428 Hijrah...means lagi 6 hari genap 11 Tahun Islam arwah ayah kembali ke rahmatullah..itu kalau mengikut perkiraan tahun Hijrah..semoga roh ayahanda dicucuri rahmat..dan pg ni ada satu berita kematian lagi...mertua Pet kembali ke rahmatullah...Al-Fatihah...

Hm esok lak aku akan ke Ipoh..nak ngk erin kawin..my hubby excited nak pi nengok waq akad nikah sbb hrtu masa ktrog nikah waq jd photographer & erin jd pengapit aku...so pg2 dah kena bertolak..ktorg pool keta ngan atie and pyan a.k.a poknik...haha..nama baru pyan aku dpt dr kak ija..haha jangan marah aaaaa atie...hm aku nak promote hasil kerja waq...mmmg superb, berbaloi aku amik pakej ngan dia...sape2 nak ngk hasil keja tangan waq leh la masuk website ni..chinta and janggut...hm aku confirm sape yg amik waq ni sbg photographer mesti puas hati..cam aku..especially utk org2 Perak yg rasa nak kawin 2007 ni...leh la survey2...cuma sediakan duitnya saje...klu luar Perak kena spend xtra money coz pakej dia x sama cam org Perak...tp xper...bayar xtra asalkan puas hati...

Hm ada lg cite...weekend hrtu...ada cite yg agak mengejutkan...member aku yg pregnant twin tu gugur...hm, sian ain & atan..tapi nak buat camana...rezeki belum nak menjadi...mungkin ada hihmah disebaliknya...semoga dorg tabah menghadapi takdirNya...

Hm, Rabu ni Wan Teh & Aki Teh balik dr Mekah..smoga mereka telah mendapat Haji yang Mabrur..dan semoga perjalanan balik mereka selamat....

Oklah cukuplah aku membebel...nak sambung keja lak..sampai jumpa lagi...Selamat Menyambut Maal Hijrah..semoga bergembira di hujung minggu....

Thursday, January 11, 2007

Irhamna

Tinggi menggunung dosa-dosa kami
bertambah tinggi semakin hari
berjuta kesalahan berlapis kesombongan
selalu saja datang menghampiri

Langkah yg rapuh jiwa yang lemah
segala salah adalah milik kita

Segala puji hanya bagiMu
Lautan ampunan kasih sayangMu
Engkau yang pemurah
Engkau yang pemaaf
Hanya padaMU hati ini berharap

Irhamna Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim

Kasihanilah kami
Ampunilah kami
Selamatanlah kami
Oh...........

Langkah yang rapuh jiwa yang lemah
Segala salah adalah milik kita...
Irhamna Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim
Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim
Ya Allah......
Irhamna.......

Tuesday, January 09, 2007

Happy Birthday semua

Hm..Happy Belated Birthday to my dearest hubby...Happy Belated Birthday to Liza...Happy Belated Birthday to Baby Dayana..Happy Belated Birthday to Tbo...Happy Belated Birthday to Wan Liana...Happy Earlier Birthday to Ajey...Happy Earlier Birthday to Izzati and Happy Birtday utk semua yg celebrate on Jan..

Hm...1st January Birthday arwah mak...2nd January Birthday Hubby...8th January Birthday Baby Dayana...25th January Birthday Ajey(abg tam) coming soon...Klu arwah mak ada boleh celebrate sekali...Hrtu Celebrate Birthday My Hubby kat kg dia...hm, dapat hadiah dr anak2 sedara...seronok tengok...smalam kak nurul call...dia buat majlis utk Baby Dayana...klu aku leh balik kan best...rindu betul aku ngan baby dayana...mesti seronok...

Hm pejam celik dah masuk 2007...hm kehidupan baru...satu kisah cerita yang baru...aku, semakin biasa dengan kehidupan ini...start 2007 aku dah kena tinggal kat INTEC ni sorg2...Alhamdulillah, semuanya cabaran..aku harap semoga aku tabah dan cekal menghadapi cabaran ni...hm sedikit demi sedikit aku akan cedok segala ilmu...duduk kat INTEC maknanya aku x perlu pergi UPSI..itu kata kak mas...hopefully semuanya benar..& hopefully xkan ada changes on last minute...xmo g sana..penat nak travel...sian kat My Hubby...

Last week pi celebrate birthday my hubby kat satu tempat...seronok kat sana...siap tdo sana lagi, xmo balik hari...since my hubby pernah kata nak bwk aku pegi tempat tu, apa salahnya klu aku jadikan ia sebagai hadiah birthday utk dia..x salah bg aku untuk berhabis kat suami sendiri...asalkan dia happy...akupun happy...mula2 aku nak katakan ianya sbg honeymoon..tapi my hubby kata xleh jd honeymoon, honeydew jek...hahaha...means honeymoon will be coming soon..hm, excited lak.mana la dia nak bwk aku...hehehe

hehe...semoga 2007 menjanjikan kebahagiaan...semalam bitau en zad lom ada berita gembira ut di kongsi..InsyaAllah nanti2 la....hm, aku doakan semoga semuanya happy...semoga tahun baru lebih ceria...