ni gambar hubby & our lovely ajeem..cerita hari ini..ajeem layan video yang ayah rakam masa ajeem lam pantang...gambar kakak dayana joget lagu aspalela..dalam video tu ada la suara ayah dia...x tau la bape kali dia paksa rela aku replay video tu & aku layankan aja..
rasanya dia rindu yayah..sebabnya..tadi dia dengar suara ayah cakap lam video tu then dia kata, yayah!!...hm, ajeem ckp ngan yayah kat tepon td...pastu..dah bape kali replay dia tepuk peha aku..'ma..yayah papah dada tatatah'...yayah je aku paham...yg len bahasa Jerman...aku rasakan...ini budak sudah rindu sama yayah...huwa...sabar ye sayang, tadi boss cakap kita dok kuantan sampai hujung bulan 7 je...pasni kita dok ngan yayah cam biasa..InsyaAllah...

4 comments:
yerlah kan..budak2 ni, derang mmg rindukan org yg paling rapat ngan die..tetiba berjauhan tentu x sama..klo ummi dia, lagiler..hehehhe
huhu..ummi dia memang sentiasa merindu...hihihi
Ayah pun selalu merindu...sape tak rindu anak and wife oiii!!!!!
hehe...rindu-rinduan la kita yek...hihihi..ayah rindu2 jangan cr pengganti tau...hihihi
Post a Comment