Thursday, February 08, 2007

sessi mengarang

hm..lama betul aku x mengupdate blog ni..hrni la nak update..jelous nengok muna update blog dia akupun nak..hahaha...aku dah berjaya dapatkan lagu yg dikomen "poyork" oleh "Mat Kilau"..haha...lama dah cari x dpt2...yg benonyo lagu tu tajuk dia "Di sini Untukmu"...biasalah lagu indon mmg jiwang...best lak layan...lagi2 lagu tu waq dah jadikan background music cd kawin aku, lglah terasa ke"best"annya..suka aku wpun ada yg x suka nampaknya...

ok stop pasal lagu...cite aktiviti yg sibuk skang ni..hm sibuk sangat ke aku..boleh la tahan...hm banyak keja..aktiviti pun banyak..at least x lah bosan..dr dokkerja je..baik sibuk2kan diri dgn macam2 aktiviti...dalam sibuk2 pun, Alhamdulillah aku masih punya masa untuk bersama kawan2..cuma sejak kawin ni aku jarang balik kg..klu dulu, boleh kata seminggu/2 minggu sekali mesti nak balik..yelah skang ni nak balik kena gilir2..dah ada 2 kg..lagilah terasa lama x balik..nak kena rotate tu yg lamanya tunggu baru sampai turn kg aku...hahaha...

weekend br ni sempat la pegi ber"picnic" ngan member2..kali ni pegi sg congkak...bg aku, lg menarik lg ulu yam...sg congkak ni x bape bersih & x bape menarik compared to ulu yam...tempat mandi terhad..apapun seronok gak...hr sabtu tu bz prepare menu untuk disediakan ngan prap bahan2 barbeque...siang aku ngan hubby kuar pegi ayamas ngan giant utk cr barang2...loque ngan baby dtg umah tunjukkan bakat...pas dinner semua dok ngadap papan pemotong, hahaha...dan aku dah curi resepi ayam bbq loque..hehe jangan marah loque...

hari ahad masa yg kutunggu...boleh pegi mandi sepuas hati..hehe...hm ada la setahun aku tinggalkan aktiviti ni..pasni dorg kata nak jadikan acara bulanan...menarik..hehe..pas picnic singgah makan dorian..hm sonok2..balik tu pengsan tdo lam keta...sampai umah pun pengsan...penat ah...lama x joint outdoor activity...hehe...so next plan g mana tu, i'm so excited la....kata nak pi waterfall lak..ada kata nak pi cameron...ada kata nak bersuka ria kat genting...mana2 pun ok...aku ngan hubby on je..my hubby memang sporting, hehehe..

oklah, actually banyak cite nak dicoretkan..tapi bz ah...lain kali la aku mengupdate blog...nak sambung keje yang menimbun...hehe see ya...

No comments: