Friday, March 16, 2007

hari ini hari Jumaat

aduh, hrni hari Jumaat, due date for my second UAT session...gimana nih..belum siap la...engine x cukup checking aku rasakan..hm terpaksa panggil senior aku tolong nengokkan...ada lak part yg aku sesat barat..hm siap kena gelakkan...tapi xper, aku x kisah..tu pengajaran & pembelajaran buat aku..klu x aku punya coding dah jd syok sendiri....xdak error tp ada yg x betul..haha kan naya tu...thanks bos...hehehe

bestnya klu minggu lepas boleh diulang...huwaaa rindu kat baby dayana..terbayang2 lagi baby dayana berlari2 dalam umah aku...abis semua dia langgar..abis semua dia kemas..aku nak je mintak baby dayana tu aku jaga sekejap klu aku x keje...

rindunyaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments: