haha tiba2 terngiang2 perkataan tu dalam pala ni..hm..nape ek...ke sebab aku stress..tu yg terbayangkan cite2 lawak..cite p ramlee...atau nama kegemaran Allahyarham yang aku suka sebut2.."abag Romli"...hihihihi
eiii apa da aku mepek ni..camana neh tgh stress..tolong...bosannya ngadap coding ni x abis2...adeh sakit lg la kepala balik ni kang..hm selagi hidup, kerja..kerja..kerja...yeyeyeyeye aku nak resign ah..hahaha..boleh ke...tepuk dada tengok belanja..tp x payah la kot..wah betul2 dah mereng saat ni...penat otak...adeh stop mepeh la bebeh...
aku kat opis ni ngan bos..hm, bos aku pompuan tau bukan laki...kalau laki sah2 laki aku x kasi..pompuan ni pun dia check hari2...balik lambat sape ada kat opis..balik lambat bla..bla..bla...& bla...adeh ada org kata, aku x rimas ke ngan cara hubby aku tu...aku kata ok, tulah tanda dia sayang kot...klu x xdelah setiap sejam nak tanya status...dr diam je xtau berita, hati sakit dan merana..ye tak..call x angkat, sms x jawab...hm apa cite...haha mepek lagi..apapun i love my hubby very strong...dialah lelaki yg paling caring dan memahami aku selain dr arwah ayah...even adik beradik lelaki aku pun xpaham aku macam dia..haha apalah aku ni, dah nama dia laki aku..kihkihkih...
hm apa lagi nak mepek...adui aku bosan..xleh wat keje dah...tp bos dah sound td hrni ajak balik kul 8.30...gilak...malam2 jumaat ni aku nak kena baca Yasin bagai...hadui la...ish ish ish, ni menambahkan rasa nak resign lagi ni...haha cari alasan segera untuk meresignkan diri...wakaaka...daaaaaaaaaaa
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment