hm hrni hr gembira..bangun pg2 hati teramat gumbira...hehe teringat mimpi malam td pun hati jd gumbira...jumpa arwah mak dalam mimpi, Alhamdulillah, syukur...rindunyaaaaa...
harini cuaca mendung...tapi hati aku cerah & berbunga riang..Syukur kepada rahmat Allah..hehehe moga segala yang aku impikan benar terjadi...kenyataan yang amat kutunggu dan kuharapkan, Insyaallah...
ni br abis lunch...tp masin..so makan x abis...bukan x bersyukur dengan nikmat Allah, mmg x leh nak telan...tapi makan gak separuh...pastu sampai opis..beli waffle kat kafe...hm sedapnya...my pebret blueberry+peanut butter..lom makan, masih kenyang..jap lg la aku belasah...
nak sambung keja la......
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment