Thursday, March 29, 2007

gumbira...

hm hrni hr gembira..bangun pg2 hati teramat gumbira...hehe teringat mimpi malam td pun hati jd gumbira...jumpa arwah mak dalam mimpi, Alhamdulillah, syukur...rindunyaaaaa...

harini cuaca mendung...tapi hati aku cerah & berbunga riang..Syukur kepada rahmat Allah..hehehe moga segala yang aku impikan benar terjadi...kenyataan yang amat kutunggu dan kuharapkan, Insyaallah...

ni br abis lunch...tp masin..so makan x abis...bukan x bersyukur dengan nikmat Allah, mmg x leh nak telan...tapi makan gak separuh...pastu sampai opis..beli waffle kat kafe...hm sedapnya...my pebret blueberry+peanut butter..lom makan, masih kenyang..jap lg la aku belasah...

nak sambung keja la......

No comments: