Monday, March 19, 2007

Penat & Ngantuk...

hrni sangat penat..wah ngantuk laks...camana...hrni xdak mood nak wat keje..tapi kene buat..waduh waduh..bila mau siap neh..muna dah selamat pi site lain..tapi selamat ke...hahah nasib la labuuuu.....aku rasa cam nak carik bantal je waktu neh..

pg2 dapat berita gembira dr erin..dia dah pregnant..congrats to waq & erin..rezeki dorg, tp aku jelous, hehehe...aku bila lagi, hm..semua org dok tanya..lom ada rezeki nak wat camana..

smalam jumpa baby Niaz..ilang sket rindu kat baby Dayana..pas g umah member hubby kawin kat kajang terus g umah ateh..main2 ngan sepupu2 aku yg ramai tu...lepak2..kena paksa makan malam..dah makan siap kasi bekal bwk balik..hm, tqvm ateh, ada lauk nak sahur, hehe...sian ateh, mesti dia & anak2 sunyi...lamanya pak teh pg Belanda..mujur ada bibik tolong2...klu x parah gak ateh...hubby ckp, klu dia x sanggup tinggalkan anak2 berbulan2..& aku jwb, akupun x sanggup kena tinggal lama2..hehe...setakat seminggu ok kot..sebulan x ok...hahaha

hm hrni gak, aku terasa teramat rindu kat arwah mak & ayah...kadang2 perasaan rindu memang x boleh dibendung...x sabar nak balik kg...

No comments: