hrni aku sangat mengantuk...ni mesti sbb tengok futsal malam td..mujurtgk je..klu main xtau la camana ngantuk & penatnya....
hrni aku sangat stress..susahnya benda ni nak buat..camana ni, rasa cam nak tender 24hrs...mak tolong..........camanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hrni aku sangat sibuk..sebenarnya hari2 aku sibuk....uwaaaaaaaaa
hrni sebenarnya aku xtau apa perasaan aku..sedih ada, suka ada, gembira ada, rindu ada, sayang ada, marah pun ada...camana ni...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment