Wednesday, March 21, 2007

Motivate myself....

buat keja buat keja...hahaha motivasi diri aku kena tinggi skang ni...klu x aku punya keja x siap la..hahaha..susah tapi aku kena hadapi..payah tapi aku kena siapkan...teringat kata2 betty suarez semalam..saya org yang pintar, tegas, bersungguh-sungguh dan kuat semangat..hehe come on, make it happen...jayakan semuanya...hehehe

pagi2 dah merepekk dalam blog..nak cr mood utk mulakan keja hrni..smalam nengok balik apa2 yg missing..aduh sakit pala aku..xpe aku akan berusaha menyelesaikan segalanya sendiri dulu pastu klu xleh tanya la senior...hahaha..ada tempat bertanya tu la kadang2 rasa cam x nak cuba..teruknya aku ni..haha...tapi hati aku selalu kata, u can do it dear...hm tulah cara aku nak motivate diri aku..cayuk2...

klah, dah semangat kot nak start keja...lain kalu ah aku update..hahaha daaaaaaaaaaaa

No comments: