Monday, April 02, 2007

hari ini punya cerita..

wah ngantuks & penat...so aku mengupdate blog sebentar..lari dr coding..ilang ngantuk aku...hihihi...

hm mana x ngantuk...weekend lepak pd, sewa budget chalet ramai2....ala2 reunion la kiranya ni..best best, seronok leh kumpul ramai2...semua skali pegi 8 biji keta je, tupun dah hapenning...dok sana x kering gusi rasa...sana sini bercerita, buat lawak...ada yg mengimbau kenangan lama...semua ada..mmg seronok dapat berkumpul ramai2...hilang kejap stress aku kat sana..aku mmg x pk pasal apa2 masalah...pegi picnic bw jiwa yg free..klu ada apa2 masalah pun tolak tepi dulu..taknak pk..haha...cam bermasalah je hidup aku ni..mana ada, masalah keja je la memanjang...ramai yg suruh aku cr keja yg rileks sket..hm, nanti2 la..sayang lak dengan apa yg aku ada skang..pk2 g tempat lain, sama ke...

hm, last friday i got my mc..doktor tanya bape lama nak rest, aku kata sehari cukuplah, hehe...keje melambakk seh nak mc lama2, mana leh...hm Alhamdulillah, aku dan hubby akhirnya perolehi khabar gembira itu...semoga segalanya berjalan lancar..tulah, dalam keadaan aku yg harus berjaga2 ni, pegi pd pun x bebas..makan kena control itu xleh ini xleh... nak swimming xleh, nak joint dorg main galah panjang xleh, nak naik banana boat xleh...huwa tengok je boleh..adus la...tp aku berjaya gak main bola baling..hubby kasi aku rasa main kejap je katanya..hehe thanks bebeh...

hm apa lagi nak mepek ni..banyak mende leh bebl tp xdakk mood lak nak nulis panjang2..apapun, last week adalah minggu paling happy aku rasa..

No comments: