hmm...lama gak aku x curik masa keja utk update blog ni..hrni baru berkesempatan..lately ni sampai la bulan 8 aku akan bz..peh nengok schedule cam nak nangis lak...huwaa....
2 hr ni aku sampai lewat ke opis...hm nak wat camana bukan aku sengaja..keadaan yg memaksa aku dtg lewat, mujur boss paham situasi aku...dah pulak hubby xde skang ni...kursus...sabtu petang baru balik...rindunya...rasa cam kehilangan je...balik umah nak bercerita cam biasa sape nak dengar...xkan nak bebel kat napi..haha kang x pasal2 adik aku elok2 lepak umah dia kuar jalan2...hehehe, bila hubby call baru la gayut lama2...leh bebel2...hihihi terasa cam bercinta lak..
hm dah masuk bulan 4...erm hrni 20hb birthday kak anim...Happy Birthday kak nim..wpun dia x baca blog aku..tapi tetap nak wish gak hehehe...smalam birthday Along..yang ke berapa aku x ingat...hm, bape dah umur along aku ekk...rasanya dah 4*...hm tuanya Along...yelah anak dah form 5...mana x nya...Semoga Along dikurniakan kesihatan yang baik...dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki, InsyaAllah...Amin...
hm sebut pasal birtyday...twin borak ngan aku hrtu..dorg tanya Ateh nape x balik celebrate birthday dorg baru2 ni...sorry sayang Ateh xdak masa nak balik...tp aku dah janji utk celebrate birthday dorg bulan 5 ni..sekali ngan along ngan izuan..ramai2...hm, ingat lagi last year celebrate birthday twin kat umah mak, arwah mak ada lagi..beli kek & masak macam2..pas mak meninggal lak majlis doa selamat utk izuan...2 sambutan yang berbeza..satu meriah sangat..& satu lagi sambutan dalam suasana sedih...apapun, semua kenangan pahit dan manis tu tetap terpahat dalam ingatan...
baru2 ni aku jd teramat sensitif sangat...berlinang airmata bila terkenangkan betapa payahnya arwah mengandungkan aku..betapa besar jasa dia dr mula aku terbentuk dalam janin sampailah aku dewasa...sesungguhnya memang x terbalas jasa mak aku rasakan...& mungkin juga arwah ayah aku menjadi pendorong semangat yang kuat utk arwah mak suatu masa dulu..dan aku pasti semua tu adalah benar berpandukan pengalaman yang aku alami sekarang...semoga Allah megasihani dan mengasihi kedua ibu bapaku sepertimana mereka mendidik dan mengasihiku ketika kecil...Amin Ya Allah...
hm apa merepek ni..hahaha...emosional la pulakk kali ni..tapi xper...sbnrnya itulah kenyataan yang aku rasakan...hati ini sentiasa merindui orang2 tersayang...haha jiwang lak..klah keja banyak..malas dah nak bebel2...lain kali ah..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment