Alhamdulillah kenyang perut...hehe baru pas lunch...panasnya hrni berdenyut2 kepala rasanya...pegi makan kat tempat biasa, xtau nak makan apa order nasi ayam je..tupun x abis..hm, x bape sedap cam biasa la...apapun itulah rezeki aku utk hrni, Alhamdulillah..
hari ni Isnin..cam biasa, motivasi low...perasaan malas nak wat keje tu menjentik-jentik...haha asal hr isnin je mesti ada perasaan nak resign..teruk betul la aku ni...agaknya ada tak manusia lain yg punya perasaan cam aku..hahaha...
penat la badan..weekend baru ni x dok diam...sabtu tu bz nengok hubby main bowling..hehe tercapai hasrat hubby nak masuk dalam list "early bird"...mana x nya, organizer pun lom sampai tapi kami dah sampai..punya la awal..tupun dah jenuh pusing2 kat bawah cr parking..susah gler nak park keta...dah main dapat lak no 1...hm, hubby kata trophy dia punya and voucher aku punya..wah sungguh seronok..hihihi..hm, hrtu aku jumpa dua artis kat pusat bowling tu..Nana AF ngan Arash..hubby kata Arash ensem and aku akui..dan aku kata Nana sweet..hubby pun akui..maksdunya mmg dorg cute & ensem...i like...hehehe...
pas abis bowling ateh dah call soh pi umah dia..best best, pekena ayam golek ngan laksa penang..thanks ateh, sedap sangat..hehehe...siap ada bekal balik umah lagi...hehe...pastu dah siap makan sampai la ma ngan husband dia & sa...kecoh la umah ateh...ateh soh ktorg tdo sana je..tapi xleh lak, hubby ada futsal malam tu...so kena balik gak..sian sepupu2 aku..then sampai umah dekat 10.30...tapi balik umah aku dah down..x larat sangat kepala ni..mata dah xleh angkat..kepala berdenyut..aku suruh hubby pegi je main futsal tapi taknak lak dia..kesian kat aku kot..hehe...
smalam pi klinik..hehe..suka suka...pastu pi amik baju baru kat akma..pas amik baju lepak ngan baby ngan loque...jalan2 kat giant, balik umah makan...hm penat...malam adik pie datang ngan member dia jap..hubby soh dia mai nak sampaikan amanat,,huwaa...nanti hubby nak outstation tinggal la aku sorg2....tapi xpe...adik pie dah janji nakk dtg teman..hehe..aku yg penakut ni...
klah aku xdak apa lagi nak mepek..nak sambung wat keje la..lain kali ah merepek..ni dah x panas dah ni..hehehe...daaaaaaaaaaaa...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment