Wednesday, May 09, 2007

masa membebel...

hm...bape lama dah aku x membebel ni..hehehe hrni aku nak membebel sat b4 aku g jumpa user..hehe..bz la lately ni camana nak membebel...diri sendiri pun xdak masa...hahaha...bz bangat la konon aku ni, hahahaha...

hm hrni dah 9 May...cptnya masa berlalu..dah setahun rupanya aku x tengok wajah arwah mak...semalam genap setahun Hijrah arwah mak pergi..Al-Fatihah..perasaan rindu makin sarat..sebak bila kat radio dok cite pasal hari ibu..sayu hati bila baca email2 pasal hr ibu..dalam hati menjerit2 rasa...aku nak bgtau semua org yg aku sangat sayangkan mak wpun dia dah xde...smalam lak terdengar lagu untukmu ibu kat radio...hm beecucuran air mata...bukan saje nak nangis...hubby selalu tego klu aku tiba2 nangis..x baik kata dia..tapi nak buat camana itu saje cara untuk aku lepaskan rasa rindu aku pd mak & ayah..rindu pada yg dah xde memang sukar untuk digambarkan....Alhamdulillah dalam perasaan rindu yg amat sangat arwah mak muncul dalam mimpi..cukuplah sekadar dalam mimpi..satu hari kami semua akan berkumpul dan berjumpa...itu yg arwah mak penah cakap masa aku menangisi pemergian arwah ayah 10 tahun dulu...

hm dah stop...asal type entry je ada la cite sedih..hahah teruk betul aku ni...hm penatnya badan..ngan keadaan aku skang ni yg kejap sihat kejap x..ngan schedule yg pack..hr2 ada training..pg petang lak tu..haduih...gler ah camni...hm dalam sibuk2 aktiviti company yg aku organize berjaya dilangsungkan..Alhamdulillah atas kerjasama semua pihak kami berjaya lepak kat Kalumpang Resort...hm menarik bg aku..cantik sungai dia...hubby kata suatu hr nanti nak pegi lagi ngan kawan2..maybe tdo sana lak..hm, menarik & i like..hopefully masa tu aku dah boleh terjun2 & berenang2..coz hrtu xleh lasak2 sangat...tapi bila lah agaknya...hm minggu ni opis hubby lak ada family day..kat sunway lagoon...kena pegi la nampaknya..x bape excited...tp demi hubby akan aku gagahkan jua...

eh alamak dah kul 10...hehehe oklah ada date ngan user..muntah ijau la aku ngadap user..x sabar nak abiskan pojek ni...hehehe...ok la sampai jumpa di next entry...x sempat gak nak cite panjang...dada didi dudu....

No comments: