aku dpt sms dr kak njang ptg semalam....
msg 1: "askum watpe...kami kat sini hujan..rasa sunyilah, malam ni baca Yasin kat arwah mak n ayah"
msg 2: "baru siap baca...rindu kat arwah mak n ayah"
reminder untuk semua adik beradik...
msg to all: "hrni genap setahun arwah mak pergi..Al-Fatihah".....
tarikh yang paling sedih dalam hidup aku yang pernah aku lalui...pemergian insan yang paling aku sayangi dalam dunia ni...semoga roh arwah mak & ayah ditempatkan dikalangan orang soleh dan solehah...semoga Allah memelihara mereka sepertimana mereka memelihara dan mendidik kami sekeluarga ketika kecil..rindu yang x pernah padam...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment