Friday, May 18, 2007

18 May 07...setahun pemergian....

aku dpt sms dr kak njang ptg semalam....
msg 1: "askum watpe...kami kat sini hujan..rasa sunyilah, malam ni baca Yasin kat arwah mak n ayah"
msg 2: "baru siap baca...rindu kat arwah mak n ayah"

reminder untuk semua adik beradik...
msg to all: "hrni genap setahun arwah mak pergi..Al-Fatihah".....

tarikh yang paling sedih dalam hidup aku yang pernah aku lalui...pemergian insan yang paling aku sayangi dalam dunia ni...semoga roh arwah mak & ayah ditempatkan dikalangan orang soleh dan solehah...semoga Allah memelihara mereka sepertimana mereka memelihara dan mendidik kami sekeluarga ketika kecil..rindu yang x pernah padam...

No comments: