Wednesday, February 04, 2009

last day

harini last day kat cyber..petang ni nak gerak pegi Kuantan..huhuuuu....betul ke ni..nak kena dok jauh2 ngan hubby...ajeem jadi peneman setia ummi nanti...

semoga Allah sentiasa mengukuhkan ikatan kami sekeluarga...Amin...

5 comments:

Anonymous said...

aku akn merinduimu..ahaha!

Abah Mui'zz said...

jaga diri baik2 kat Kuantan nanti. Inilah hidup, bukan mudah nak cari sesuap nasi. Perlu berkorban banyak benda.

2 hari lepas abah belek2 album lama waktu di Shahputra. Ada sekeping gambar sue dan hubby. Cakap kat Ummi, "Waktu ni depa tgh layan jiwang, skrg dah sibuk layan baby. Cepatnya masa berlalu."

Anonymous said...

>sedihnye..
>tk cr kak n ajeem..

-mfa- said...

Gurl -- huhuhu sedih xleh nak gaduh2 sama ko lagi...

Abah -- terima kasih untuk nasihat, semoga jalan kami dipermudahkan..
hehe tulah dulu layan jiwang kat Kuantan..kiranya ni balik Kuantan keje weekdays weekend leh la dating...hihihi

Alizmie -- hehe tulah...ajim still tengah nak sesuaikan diri dengan cikgu2 baru dia...

:: NiNa :: said...

borink la ko takde kat sini..aku takde geng..apa pun..x care n kuatkan semangat kat sana yer..nanti aku balik Kuantan bley kita jumpa lepak sama2..rindunyaa...