Wednesday, February 25, 2009

gelagat Azim


Ummi Ajeem nak tgk video Ya Thoibah boleh?

Ummi Ajeem ambik sendiri ni...


Rehat jap la berat pulak beg ni....


Ummi...tolonglah berat beg ni..huwaa...


Ye ye ye...Ajeem leh tengok dengan khusyuk...Ya Thoibah Ya Thoibah lalalalalalala...

huhuhu ni lah gelagat anakanda aku nak tengok video Ya Thoibah...hari2 bangun je dr tdo dia akan suruh aku bukak notebook...pastu balik dr nursery pun perkara pertama yang aku kena buat bukak notebook makan sambik layan video Ya Thoibah...hadui la Ajeem...Ajeem...

Weekend ni Ummi cr tv ngan pasang ATRO ok...so bolehlah Ajeem tgk ASTRO Oasis kalau Ummi nak buat keje...semoga ASTRO Oasis sentiasa di hati Ajeem sampai bila2...jangan masa kecik je suka tgk org mengaji & berzanji dahlah...hihihi...

5 comments:

Abah Mui'zz said...

Ajeem minat Oasis ke? Boleh la geng ngan Ajeem abah. Itupun peminat fanatik Oasis. Harap2 dah besar dia tak minat ke lain la pulak.

Anonymous said...

gud boy la ajeem nih..

-mfa- said...

Abah-- A'ah minat sangat dia ngan kalimah2 Allah tu...moga2 minat tu x pernah pudar (untuk Azim Abah juga)..Amin ...tapi sekarang dah pandai hip hop & dancing2 lak...hihihi..dua2 dia layan...

Gurl -- Like Ummi like son...huhuhu

reramarama said...

wahhh... sgt bagus ajeem neh... srupe mcm kakak izzati time kecik2... :) :)
muahahahahahhahahaa.... :P :P

-mfa- said...

reramarama -- huhuhu diulangi..like Ummi like son la...hahahahaha