Friday, February 13, 2009

Jumaat...yeay!!

harini menu lunch aku gulai tempoyak ikan patin, udang masak merah 2 ekor, ulam kacang botol & timun dan sambal belacan..yummy..semua tu baru rm4...murah nya aku rasa...masakan pun boleh tahan sedap...huhuhu habeslah diet aku...

hrni hari jumaat...malam ni hubby balik Kuantan...sian Azim rindu kat ayah dia..harini sure senyum lebar...Azim dah pandai peluk & kiss ummi sebelum tdo...Azim dah tak nanges bila Ummi hantar pegi nursery baru...Azim boleh duduk diam2 kat seat sebelah sambil tengok Ummi parking keta masuk umah or kuarkan keta dr parking...bagus anak Ummi, pasni nak try bawak Azim jalan jauh sket dok lam car seat...hopefully dia diam..hm, lupa nak pesan kat hubby jangan lupa bawak stroller ngan car seat Azim...last wk ronda2 Kuantan tanpa stroller dia, penat nak kejar..dah tdo lak satu hal...

hm Isnin ni sorg 2 org lagi team mate akan joint projek ni..nanti Ummi Nina akan jadi warga Kuantan selama 6 bulan cam aku...hehe ada la kawan hubby ulang alik Kuantan-KL...opis kami pun makin kecoh la nanti...hehe...

dok sini aku dah plan malam makan biasa2 je...biasa2 tu cam cucur ke roti ke...hahaha tapi xde maknanya, semalam aku dah singgah pasar malam beli nasi ayam...haha pastu dah plan dah next week menu apa nak beli...kih kih kih..minggu ni hubby bawak periuk..hm, selamat minggu depan malam masak nasi...hahaha...blasah la...keja penat2 xkan nak ikat perut lak..huhu aku bolehlah diet, Azim xkan nak kena diet gak...hahaha ok x alasan aku tuh...

hm, esok dah plan ngan hubby nak jalan2...hubby dah cakap, every weekend akan jadi ktorg punya family day...& dok kuantan sah2 lah jalan2 cari makan je kejenya...hm, nanti nak pegi pekan, nak jumpa Along Niza, Huda, Kak Long & jumpa Dayah tgk baby baru dia..next week nak balik Raub, dah plan ngan kak long gerak petang Jumaat ke Raub...so jumpa Hubby kat Raub je...yeyeyeye boleh la jumpa Dayana sama...syoknya...

2 comments:

reramarama said...

selamat menempuhi hidup baru ehh kak sue... hopefully everything is gonna be ok.. :) update blog selalu! supaya org sentiasa rasa dekat ngan kak su even dah lama sgh tak jumpe! *aww! ayat novel neh buat org syahdu* :P :P n, rasa tak sabar jugak nak ada baby!!!! :P :P ada bdk kecik sopan dok sebelah while driving, teman makan, teman gelak, best tuh! :) kem slm man! :)

-mfa- said...

ehehe tulah InsyaAllah..ada masa kak sue update blog...hehehe..cepat2 wat kenduri leh la ada peneman bawak keta...hehe