Tuesday, February 17, 2009

Award from Aliz Mie


Terima kasih untuk award yang comel ni dr Aliz Mie...sungguh terharu rasanya, hahahaha...ok scroll untuk tahu kandungan award dengan lebih lanjut...

Tulis 10 perkara mengenai orang yang memberi award ini

1. Aku panggil dia Liza, nama kat internet Aliz Mie, ajeem panggil mama Liza kalau berjaya jadi menantu & kalau x berjaya ajeem panggil Aunty Liza..hihhi..
2. Wife pa, mama Alya Adriana
3. Liza kelakar
4. Liza cute & cun
5. Liza suka bola
6. Liza kena mandrem Nescafe Jati
7. Liza xde ayah
8. Anak no 2
9. Asal Melaka
10. Ex Student UNITAR

Fakta Mengenai Saya
1. Paling senang nak lelap
2. Suka menyanyi & membebel
3. Sangat suka ayam
4. Fobia ular
5. Wife man, ummi ajeem
6. Anak emak walaupun mak dah takde

Auta Mengenai Saya
1. Kurus tinggi, hahahaha
2. Putih gebu, pun auta hahaha
3. Pendiam, tersangatlah auta
4. Orang bandar, hahaha lagiiiiilah auta
5. Tak suka gossip, hahahaha ye sangat
6. Suka duduk diam...hahahaha boleh ke

Hobi
1. Baca novel cinta
2. Jalan2 & x suka duduk diam2 lam umah
3. Menyanyi x kira masa

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya & nyatakan nama mereke di blog anda
--takde calon or calon bebas--


Harap-harap pemberi award berpuas hati...hehe

No comments: