hehe saje je wat tajuk cenggitu..ni cite smalam la ni, aku hampir terpotong jari sendiri..uwaaa...nak masak mkn malam, sekali apa aku dok pikir..aku terpotong jari manis aku..mujur tak hilang semua..panik aku tgk darah yang banyak gila menitik2...sampai kena kaki...muna pun panik..aku taktau nak buat apa..nak pitam pun ada..adus, anak mak ni takut darah, camana nak buat..muna kelam kabut cr ubat, minyak panas ngan balm je ada..meraung gak aku kalau isi minyak panas kang..then aku suggest muna mintak pertolongan dr kakak bilik atas, kot2 ada minyak gamat..uwa aku nak pitam..aku baring je..tak mampu nak bangun..hehe..tak penah2 aku luka, sekali luka dalam & tgk darah menitik2 cuak siott...haha, lama gak darah nak berenti..
erm..esok lusa baik la tuh..tapi berdenyut2 lagi hrni...xleh aku gunakan semua jari untuk menaip..hehe..
erm..malam tadi susah mata nak lelap..dr petang lagi aku dah blurr...teringat kat arwah mak...aku sms along...semua nasihat dia aku dah buat before tu lg...puas aku pusing kiri kanan..terbayang semua kenangan..rindu...sarat aku rasa...aku kirimkan hadiah untuk mak ngan ayah..aku cuba untuk lelap tak boleh..menagis dan menangis..tu je yang mampu aku buat..harap aku akan lebih tabah...bukan tak redha tapi aku terlalu sedih...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment