Friday, May 26, 2006

Happy Birthday Abg Zuando...

Erm...Happy Birthday untuk anak saudaraku..abang Zuan..td lagi dah call Ateh dia mintak kek..erm malam ni aku kena la bwk balik kek ke kg..esok siang tak kuasa la aku nak g beli ke bandar..
erm..esok ada kenduri arwah untuk arwah mak...cam biasa..semua adik beradik balik kecuali rina..rina tengah exam skang ni..kesian dia..dah la jauh, exam, pastu terima berita yg begitu menyedihkan..aku harap adik aku sentiasa tabah..aku doakan dia berjaya..bulan 7 ni dia balik..
penat la..kemas2 opis..hrni opis aku pindah..skang dok cyber jaya lak..adoi, banyaknya barang..oklah nak sambung mengemas..hehe curik tulang jap type entry..hehehe

No comments: