Monday, May 29, 2006

weekend yang masih sedih..

erm..hujung minggu yang sunyi..wpun adik beradik semua ada balik..tapi aku rasa sunyi..rindu kat arwah mak..gugur air mata aku melawat kubur arwah..semoga rohnya ditempatkan dikalangan org2 yang solehah..doa juga kupanjatkan buat arwah ayah, arwah kak ngah, aki dan wan..semoga mereka dirahmati Allah..
sabtu pg tu potong kek untuk abg izuan..dia br baik demam..tunggu ayah long dorg sampai, semua cukup then long bacakan doa selamat & makan2..teringat majlis najwa & najma last month..masa tu meriah je sebab arwah ada lagi..kali ni sunyi..aku terkenang kenganan yg lepas...ya Allah kau tabahkanlah hatiku...
ptg bz ngan kenduri...sampai malam...Alhamdulillah semua selamat..
erm, smlm tgk MyTeam lawan Malaysia...erm, skill ada tapi main hampeh..mungkin lom serasi..kalau terus digilap InsyaAllah boleh lebih berjaya..tapi letih, banyak sangat masa kecederaan..adoi..tak cukup stamina kot..
td pagi g umah mak de kat shah alam..jumpa mak ngah..sessi nangis2 5 min..lepak2 jap pastu aku mintak diri nak p opis..awl lagi sebenarnya..tp aku dah sebak..sedih lak nengok mak ngah..
hm..semua nak sedih..camana la aku tak sedih...

No comments: