akum..fuh sonok aku cuti kali ni..dapat la 4 hari...balik kg bla bla bla...heheh leh berehat dengan riang ria..wpun keje melambak.cuti tetap cuti..
erm..smalam aku dapat berita sedih lagi..junior aku meninggal lemas kat rompin...Al-Fatihah..semalam masa dapat sms dr maman aku terus terduduk..tak sedar aku menangis...ntahlah, nak kata sedih memang la, wpun arwah tu junior aku tp aku baik gak ngan dia...last jumpa kat kedai Shah Tomyam kot..ntahlah akupun tak ingat..apapun semoga roh Arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang2 soleh..Amin..
balik cuti ni aku rasa penat sangat..tak cukup tdo..tapi aku seronok...hehe..last week masa balik tu aku bawak balik kek untuk celebrate birthday twin kat umah aku..seronok gak..tak jemput ramai2 org pun..setakat ahli keluarga je..sambil2 buat mee kari..plus makanan budak2...dah..lepas ni dorg dah kasi aku list of birthday yang lain2...adus laa...anak sedara aku siap kasi menu sekali..puding curah kata najwa..ampeh tol la bebudak ni..kalau takde party..kena kasi hadiah katanya..hehe..coming birthday bulan 5 ni..sabar jelah aku...
huh..ni dah menguap untuk kali yang kelapan ni..dr td lagi aku bukak site ni..dah 2 jam baru abis menaip...kaylah aku nak sambung keje...banyaknyaaaaaaaaaaaaaaa keje..
lain kali la aku sambung...daaaaaaa
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment