9 returning visits...16th April 2006 23:54:20..
what is this...tepuk dada tanya hati..aku malas nak ulas panjang2...hm...kang aku tulis ada yang marah..yelahkan aku ni selalu mengeluarkan kata2 yang akan menyakitkan hati manusia lain tanpa aku sedari..tulisan aku yang aku tak usik kisah hidup orang lain pun ada yang sakit hati baca..aduh la....kalau rasa membaca blog aku ni boleh menimbulkan rasa sakit hati sape suruh baca..ye dak??hehehe suka hati lah..asalkan bahagia..
erm..nak cite apa ye..skang ni aku nak bercerita pun malas sebenarnya..apa yang aku tulis ada lak yang nak perli...kalau tak puas hati bg tau jelah..nak perli2 aku wat apa..ye dak..kalau tak suka baca apa yang aku tulis tak perlu pun nak browse page aku...aku tulis pun bukannya sedap sangat..hahaha...org yg tak pandai berkata2 tak pandai sangatlan nak menulis..apa kata maman kat aku hrtu..mulut manis tapi berbisa...it's not me...hehehe..kalau dah bisa tu bisa la..mana tang manisnya akupun tak tau..
erm ok stop la cite tu...kan dah ada yang kena laser...tu baru sikit la kan..hm..lantaklah labu...apa pun pandangan org suka hati la..aku nak tulis..aku yang punya cerita...aku yang punya pandagangan dan aku yang punya fikiran..dan aku tak suruh org iyakan atau betulkan apa yang aku cerita..terpulanglah..type pun aku guna jari sendiri...so who are them to argue on me???kalau ada gak yang terasa aku kejam ke..minta maaflah..hehehe...
hm..dah, tak baik cite lebih2...hehehe..cite hujung minggu ni..cam biasa sabtu malam ahad joint futsal dan aku ngan kawan2 pompuan bukak table...hehehe last week tak jumpa pasal semua cuti..minggu ni dah sampai 2 jam..ada yang injured lg tuh...terkejut aku nengok ramai gila yang datang, so terpaksa exstand hours..tapi yg tak best nya...ada lak yang cabut...kesian kat maman, organizer tak penah untung...oittt, bangang la budak2 neh, pas main leh bla bodo jek, ingat sponsor ke...dahlah datang tak diundang balik blah camtu jek..hampeh tol...tapi apa2 pun enjoy la cam biasa..tak kisah la tu kawan2..next time jangan harap la nak joint..kalau datang lagi aku akan ks yg mana2 tak bayar tu extra charge..haha..
erm..best gak hujung minggu aku kali ni...tak jalan2 pi mana pun..kalau ikutkan plan fizi ajak aku ngan ajey ngan maman main bolwing minggu ni..dia kata dia bawak fiza...tapi ntah aku terlupa lak..sampai malam semalam baru teringat..alahai sian ko fizi..lain kali la... sorry aaaaaaaaa....erm oklah...aku nak sambung keje ni..banyak benda nak kena buat..nanti aku merepek lagi kat blog ni..untuk kepuasan diri..hahah tak de kena mengena dengan org lain..cite aku, itulah aku..ko suka ye baca..watch u...hahaha daaaaaaa............
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment