Wednesday, April 19, 2006

ehehe...

hm...hari yang semangat untuk memulakan kerja..tapi aku nak menaip jap..hehe..harini aku balik main office..ada meeting jap kang..hm, sebab dok main office so pagi2 maman jemput ajak pi sarapan..balik kang aku naik ngan muna..so dah jimat duit parking rm3..hehe pandai...
erm..smalam aku tdo pengsan...hehe penat punya pasal apa taknya..balik2 keje terus pegi OU..maman ajak temankan dia buat credit card cam aku punya..nak sama gak..aku dah cakap buat kat office je..senang cite..sibuk nak buat kat booth OU tu jugak..dah pegi takleh nak parking dekat2...mujur tak melecet kaki aku jalan pakai "high hill"...kan dah dapat letih je...sampai2 sana dah malu2 lak nak pi booth..adoi la maman..saja nak mendera aku...dah belanja aku makan kenyang2 ajak aku jalan jauh2..dah penyudahnya balik umah terus tdo ngan baju kurung..basuh kaki pun tak..kul 2.30 aku terjaga basuh muka..Isyak then sambung tdo balik..takpelah janji tdo lena...
erm,senyap jek opis ni..dorg ni memang tak datang awal kot..asal aku kat sini mesti muka aku yang sampai awal..lepak2 setengah jam baru ada org masuk..jam kot..er, ntahlah..smalam aku dengar cite yg office ni nak pindah ke cyberjaya..mak aikh jauhnya..ada yang kena pindah ni kang..aku borak2 ramai yg suggest pindah puchong..tapi aku rasa aku takmo pindah lagi selai pojek shah alam tak abis..sebab KJ ngan shah alam 15 min jek..jam pun sekejap ..klu puchong nak ke shah alam jauh sket..jam sepanjang jalan..takpelah..apa2 nanti discuss balik...oklah aku nak sambung keje la..se u soon..daaaaaa

No comments: