Friday, April 14, 2006

cerita cinta...

erm..smalam aku layan cite korea kul 8.30 kat 8tv tu...pastu terkeluar cite aku ngan muna pasal cinta lama...mula2 cite tentang cite tu yg mana kekasih lama pompuan tu menagih cinta perempuan yang dah ditinggalkan selama 4 tahun..cite ni aku tak layan tiap2 hari tp aku tau la perjalanan cite dia..nak kata sedih sangat or romantic sangat taklah..maybe awek ngan hero cite ni bg aku tak bape menarik so aku tak heran kalau terlepas tgk..tak macam cite2 yg aku minat yang aku sanggup tunggu tiap2 malam sblm2 ni..hehehe..kurang comel la awek tu..hehe
erm berbalik pada isu td..muna kata..kalau dah bercinta & pernah clash..kalau kata nak sambung balik cinta yg penah putus di tengah jalan..takkan menjadi punya..hm..pendapat dia, sebab manusia tu dalam jangka masa putus tu dia dah jadi orang lain..betul ke...mungkin...aku tak kata pendapat muna betul tak kata jugak salah...
bagi aku...yang dah lepas biarlah berlalu...ada sebab kenapa semua tu terjadi..dan aku tak kata aku salah semua..atau si dia yang salah semua...yang bersalah tetap bersalah..masing2 ada silap..masing2 ada kelemahan..sebenarnya pasangan yang clash ni kurang keserasian bagi aku..masing2 sibuk & pentingkan hal sendiri..sayang tapi ntahlah...sayang ke???..ataupun "mungkin pertemuan ini hanya sebagai salah satu pelengkap kehidupan"...aku ingat lagi kata2 seseorang pada aku...haha cam kejam jek..adakah maksud dia sama dengan "cinta sebagai sebuah persinggahan bagi meneruskan perjalanan"...
ok apapun pemikiran manusia ada sebabnya..apa keputusan yang diambil mesti ada rasionalnya..tapi bg aku dalam berkasih sayang ni kalau sampai tahap memendam rasa..menjeruk perasaan..takkan sampai kemana..bukan kata nak berkasih sampai tak perlu gaduh atau kecik hati..memanglah manusia tak dilahirkan perfect..aku mengaku aku ni tak perfect..tapi ntahlah..cara dan ragam org bercinta ni macam2 kan..
erm..tak pandai la nak bercerita tentang cinta neh..hehe kaylah..aku nak sambung keje la..ni satu lagu best member aku kasi..hehehe

teman tapi mesra (versi klate)
Saing Tp Mesro
kawe punyo saing
saing sepermaine
Kemano ado dio selalu ado kawe
Dio amak come
Jugo baik hati
Dio selalu ado waktu
Untuk tulong kawe

Namung kawe bengooww
Ketiko dio ghoyak cinto
De dio jugok ghoyak
Tuk ingin jadi gewe kawe

Reff :Cukup lah sajo
saing nge kawe
Jange demo mitok lebih
Kawe tok ser mengcintai demo
Kito bersaing sajo
saing tapi mesro
kawe meme berkene pado diri demo
Namun kawe ado gewe doh
Lebih baik kito bersaing sajo
Kito bersaing sajo
saing tapi mesro..

hahaha..macam2 laaaaaaaaaa...

No comments: