erm..lama tak menjengah..hehe bz la konon..ni cite pasal umah sewa aku lak..lama dah ni tak bebel..last week aku bangun tdo tgh2 malam nak carik air..haus lak tekak aku..mamai2 aku bangun kuar bilik..muka pun sememeh jek..tengah2 aku bukak peti ais aku dengar bunyi pintu terbukak..mak aikh..jam 12.38 lak masa tuh..aku terus kaku kat tepi peti ais tu..aku rasa cam mimpi coz aku nampak budak lelaki masuk tgh kunci pintu..nak kata kecik tak..besar pun tak..nak kata remaja pun tak..nak masuk remaja la..then die nampak aku..siap senyum lak tu kat aku..ish aku ngigau ke ni dalam hati aku..tapi betul..takkan tomboy pakai baju melayu..ish..kompius..aku dahlah seksi kalau tdo malam neh..seram lak aku then terus masuk & kunci pintu..ish aku try nak pejam mata takleh..teringat cite kes rogol baru2 ni..ada lelaki masuk umah sewa student then di rogolnya..Nauzubillahiminzalik...puas aku try nak lelap mata takleh..aku kejutkan room mate aku ni tdo mati la pulak..tak tau nak buat apa aku sms kak syila..tanya betul2 mana la tau die tau sebab diakan ketua umah..tak balas laktuh..huh seksa..pehtu aku kejutkan muna cite sama die...dah dua2 takleh tdo..tiba2 lak ada org ketuk pintu panggil nama aku...alamak..hehehe rupanya kak syila..
dia baru balik & kasi explanation sama aku..betul la budak laki2 form 1..penyewa baru..gila!!!tension aku..ada lak sewakan kat budak2...huh tak patut la..memang la budak tu leh anggap adik2..kalau die leh anggap aku ni kakak die takpe..form 1 dah baligh...means aku kena jaga aurat aku macam nak keluar rumah..terseksa la aku nak masak kena pakai proper..pakai tudung..camana tu...tensionnnnnnnnn..aku harap tak lama la family tu dok ctu...susah la aku camni..takut pun ye gak..
tapi bila aku dengar kisah family dia kesian pun ye gak..dorg ni 4 beradik..keluarga dorg kucar kacir..mak die kawin lain & dorg tak suka dok ngan bapak tiri..kesian kecik2 dah nak kena survive..mak die tak patut..ada ke sewakan umah untuk anak2 die..bilik besar bilik bibik dok 4 org..dahtu campur lak tu lelaki & pompuan..sure tak selesa..dorg tupun dok berkurung je dalam bilik..mesti segan nak keluar..yelah kami2 ni semua dah kerja..segan la dorg..
tapi aku tak puas hatiiiiiiiiiiiiiiiiiii........anak lelaki dia dah tingkatan satu..apa aku nak buat ni...perlu ke aku keluar dari rumah tu..nantilah aku pikir2kan balik...
oklah...aku nak balik ni..nak masak ikan masak pedas malam ni...aduh..habislah diet aku kot cenggini..hahahaha...oklah...see ya..daaaaaaaaaaaaaaa
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment