Friday, March 24, 2006

erm..hehe..smalam ingatkan hrni takleh nak type entry dalam blog ni..hehe aku datang awal so adalah masa untuk aku mengarang..hehe..erm sorang2 kat office yg aku sendiri dah lama tak jenguk ni..hehehe..seram gak sebenarnya..alah tapi takde apa...
hari ni dah hari Jumaat ek..sekejap je..pejam celik je dah Jumaat balik...erm, mengantuk lagi la hari ni..mana taknya..malam td aku takleh tdo lagi..aku tdo awl gak tapi...tulah setiap sejam aku terjaga..aku selalu camtu, kalau aku set jam untuk bangun certain2 waktu mesti aku terjaga...atlast tak larat dah nak terkejut kul 5.25 aku terus je bangun..memang plan nak bangun awal..heheh lawak la aku pagi tadi..aku nak smayang Isyak bebenornya tapi aku leh pulak semayang Subuh..hahaha mujur aku terperasan masa aku nak angkat doa...pehtu semayang Isyak la semula sebab malam semalam penat terus tdo tak sempat Isyak..sempat la jgk aku kasi hadiah untuk arwah ayah aku ngan keluarga, sanak saudara dan rakan2 aku yg dah pergi sementara nak tunggu Subuh..last week aku kasi hadiah kat ayah aku pagi2 masa masuk opis..minggu ni taknak dah ayah aku tunggu lama so aku korbankan masa tdo aku di awal pagi..semoga apa yang aku hadiahkan sampai pada mereka..Amin...
erm..minggu ni aku tak balik kg..aku dah call mak cakap ngan dia tak balik lagi..nak balik cuti Maulidur Rasul nanti..aku dah apply cuti sehari..so ada la 4 hari untuk aku bersama family nanti..erm ni dah masuk sebulan aku tak balik nampaknya..lama dr biasa..rindunya...tapi nak buat camana aku kena pandai kwl aliran masuk & keluar..lagi2 musim2 minyak mahal ni..pandai2 la berbelanja..
oklah..cukup la kot membebel pagi ni..aku nak update ms office aku..smalam aku takleh wat keja..slow sangat nb aku ni..cpu usage aku 100% wpun bukak satu window..erm..oklah..lain kali aku bercerita...daaaaaaaaaa.....

No comments: