akum and good day...pagi yang indah..Alhamdulillah kerana aku masih punya kesempatan untuk terus bernafas menghirup udara segar dan menikmati keindahan alam ciptaanNya...hehehehe pagi2 ni nak la bermadah pujangga..tapi apa salahnya aku meluahkan rasa syukur sebagai tanda terima kasih aku di atas kurniaanNya...kan...
erm apa yek nak cite..hehe cite hujung minggu...erm actually takde apa yang menarik hujung minggu ni...nak kata pegi jalan2 tak pulak..nak kata pegi picnic tak pulak..nak kata aku balik kampung pun tak jugak.....huwaaaaaaaa camana nak balik selalu2 saat2 minyak naik neh...takleh balik cam selalu la...sebulan sekali jelah aku balik nampaknya..tapi takpe, tak balik bukan bermaksud aku tak ingat kat family..yg penting aku still contact mak yang tersayang..hehehe..
erm..weekend baru ni aku rasa bosan sebenarnya coz takde aktiviti..mula2 kami2 plan nak pi mandi2 tapi takleh lak..kesian kat ain die kena keja..so dok umah jelah...atlast aku call maman ajak pi jalan2..haha abis jalan2 kat Giant jek..sabar jelah aku...Giant pun Giantlah labuuuu...maman bawak apis..erm lama aku tak jumpa apis...aku tau die nak dtg coz maman inform sama aku..erm apis joint ktorg kat Giant..ikut kepala maman ngan apis abis..semua air free ngan makanan free kat giant tu dorg nak test..hahaha....minum petang la katakan..jalan punya jalan ada la satu dua benda yang aku capai..apis lak beli iron sebab die baru dapat keja..Congrats to apis sebab dah dapat keja..erm..atlas menjadi gak apa yg die buat..tu aktiviti hari ahad...
Erm tapi memang boring la kalau tak balik kg..aku tak tau nak buat apa...dr hari Jumaat sampai ahad aku asyik menempek kat umah nana ngan iz..sekali menempeh 2/3 jam gak la..haha umah uda ngan reen pun aku g..kuikuikui...menyibok jelah keja aku...nak jadi cite..jumaat malam sabtu tu aku tdo umah nana..aku tdo awal kat luar..masa tu semua org ada lagi tgk tv..skali aku terjaga tepat kul 1 tengok semua org dah takde..huwaaaaaaaaaa..camana neh..pusing kanan pusing kiri aku rasa seram lak..aku bukak tv siap layan cite apa tah aku hantam je tengok..takut gak...atlast dah takut sangat aku decide nak balik umah jek..hahaha gatai lagi nak tdo umah org..esoknya aku datang lg umah dorg aku cite kejadian tu semua org gelakkan aku...tulah org offer tdo dalam bilik ngengada nak tdo sorg2..haha padan muka aku..dorg semua ingatkan aku kuar awal gi jogging..rupanya aku cabut balik tgh2 malam..hahahaha penakut lak aku...takpelah..atleast ada la cite hujung minggu aku..hehehe...
kaylah nak cite banyak2 takde yang menarik..tu jek yang aku rasa menarik...kaylah aku nak sambung keja lak..lain kali aku merepek2 lagi...daaaaaaaaaaaa...wsalam...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment