Tuesday, March 14, 2006

jumpa kawan2 lama...

hehehe..smalam aku pi nengok member2 lama aku main futsal..ex unitar Pahang..hehehe...lama gak aku tak jumpa dorg ni..ada yang last aku jumpa kat Pangkor end of year 2003..pehtu ada yang convo sekali ngan aku last year...erm actually tak banyak perubahan...sama jek aku nengok..tapi tulah masing2 dah ada kerjaya...
dorg dok main futsal aku sembang2 sama ain ngan gaban..macam2 cite aku dengar...2/3 tahun tak jumpa...rupa2nya ramai junior aku ni dah ada own life...hehehe ramai yg dah berkomitmen dan akan berkomitmen..huh..dasyat lagi advance dr aku...yg dah ada anak pun ada...apa2...aku doakan adik2 aku tu bahagia selamanya..tulah kisah hidup orang ni macam2 kan..rezeki orang pun siapa yang tau...Alhamdulillah for the life that Allah give them...
erm pas main futsal tu lepak la kat kedai mamak minum...actually aku dah mengantuk tapi sebab kawan2 lama so aku joint jelah..aku tertarik kat satu car tu..plat no die macam menarik aku rasa keta langkawi tu sebab start witk K ended by Q...the car really looks like chickky..and the memory remains...
then sambung sembang2..habis semua cite kuar balik..kecoh betul table ktorg..semua cite2 dulu2 kuar..cite mie,gaban,atan,bende & penyu..kelakar abis dorg neh..tak ubah2...cite masa kat pekan la..cite2 zaman belajar memang the best la aku rasa...gelak2 dalam sejam aku dah ngantuk then balik umah..tdo...zzzzzzzzzzz......best..yang paling best mimpikan mak aku...lamanya lagi nak tunggu boleh balik kg...
hehehe dahla..aku nak sambung keja..daaaaaaaa...see ya...

No comments: