Dengki muna neh..ada lak aku dia tag tak aciiiiiiiiiiiiiiii.......hehehe kalau aku taknak jawab pun xper.. dia bukan tau pun...haha tapi xpelah...at least aku pun tau la apa yang aku suka...aku jawab dengan penuh perasaan soalan2 yang diberikan..baca ye cik Bedah...
4 jobs
1. penah jd pembantu klinik 10 hari je psl tak tahan ngan darah ngan cuci2 luka..eiii ngeri
2. jaga kedai koperasi masa tunggu spm
3. keja kat pizza hut masa blajar dulu2
4. system executive...hehehe rezeki aku...Alhamdulillah
4 movies
1. Cite lawak P.Ramlee
2. Dil To Pagal Hai--hehe aku layan je hindustan
3. Crouching Tiger Hidden Dragon
4. Drunken Master II
4 places i've lived
1. Kampungku nan permai..sentiasa di hati
2. Pekan bandar diraja..
3. Taman Bernam masa attached ngan project UPSI..
4. Kelana Jaya dah 2 umah aku dok sampai skang..
4 shows
1. Sin Chan..hehehe
2. Show nyanyi2 yang ada Ct mesti aku nak nengok..hehehe
3. My Wife & Kids
4. Drama Melayu kalau best aku nengok
4 songs
1. Lagu Ct
2. Lagu Mawi
3. Hijjaz
4. Ummi- Haddad Alwi
4 vehicles
1. Basikal..share
2. Moto pun share
3. Train..lagilah kena share
4. Proton Gen2 1.6MT..tak sampai setahun
4 fav foods
1. Ayam..ada org kata aku hantu ayam haha..
2. Kue teow ladna
3. Semua jenis laksa especially laksa penang
4. Seafood tak kisah masak apa
4 orang tak pasal2 aku tag
1. Takde calon sebab takde calon
2. Takde calon sebab takde calon
3. Takde calon sebab takde calon
4. Takde calon sebab takde calon
4 website yg dilawati tetiap ari
1. Google..sebab hari2 ada je benda aku nak search
2. Blog lecturer aku & blog manusia2 yang aku rasa aku suka nak lawat..hehe
3. Akhbar tempatan
4. Counter Checker..hehehe
hahaha..pueh hati ko muna...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment