hm..hrni cam jerebu lak nampak..mendung tapi panas...dok sini jarang rasa sejuk..klu hujan pun lom tentu sejuk...hadui la..mana la aku x sakit kepala..air cond zaman purba...pasang kipas pun panas...erm hrni aku sorg2 kat opis...boss keje luar...team mate lg 2 org kursus..sorg lagi dah kena pegi duduk ngan user kat block lain..sorg lagi MIA...so tgl la aku sorg2 hrni...adeh cam customer service lak aku rasa..kena angkat call...jawab itu ini ngan user...adeh la...macam2 la dorg ni...x cukup tangan aku dibuat nya...semua mende nak kena cover..lepas development masuk maintenance...ingatkan leh rileks sket rupanya lagi terdera dan tersiksa...hadui la..apa nak buat..keje & tanggungjawab...
apapun aku maintain...hot sikit2 tu biasalah..jangan ngamuk x tentu pasal dah la...x baik untuk kesihatan..smalam aku baca buku yg aku amik dr kak njang...dalam keadaan skang ni aku kena kawal kemarahan...kena pupuk sifat2 terpuji...ecececeh...yelah kata penulis tu, emosi wanita hamil kadangkala boleh meresap pada anak yg dikandung...so hubby kata aku xleh marah2..nanti baby jd pemarah...yeke..Walahualam..tp aku jarang marah melulu..haha yelah tu...
hm mgu ni masuk 23mgu usia kandungan...hm menghitung hari..excited..x sabar & dalam masa yg sama takut...hrtu borak ngan kak njang...tanya dia penah rasa ke perasaan yg aku rasa...dia kata mmg la, semua org rasa perasaan tu...tapi jangan dpkirkan sangat..ntah la, risau tu tetap ada...apapun aku berdoa semoga aku selamat nanti InsyaAllah...berkat tunjuk ajar dr akak2 ngan dorongan dan semngat dr hubby InsyaAllah aku akan tabah menghadapinya...ceewah...
ada org tanya apa perasaan aku sekarang...of course gembira..bersyukur sangat2...kadang2 aku ter pk...camana la hari2 aku selepas bersalin nanti...seronoknya klu arwah mak ada lg...jelous bila terkenangkan camana mak jaga kakak2 aku dalam pantang...tp xper...wan dah ckp...selagi dia ada, aku mesti balik pantang kat kg...dia boleh jaga aku..dia pun sama macam mak...yeke sama...nenek dengan mak mana mungkin sama...hm xpelah, tu semua dah takdir...tapi dalam hati tetap menjeruk rasa...kenapa aku x sempat nak rasa & bina kenangan manis seperti kakak2 aku..apapun aku tau, klu mak ada lg dia pun akan buat benda yg sama mcm dia buat kat kakak2 aku...kak njang kata klu mak ada sure aku dpt layanan istimewa...maybe sbb tu bila balik kg apa yg aku nak kak njang & kak de cuba usahakan...hahaha sentimental...
eh oklah...dah kul 1.15 rupanya...patutlah lapar..lunch time..nak pi isi perut...panjang lak bebelan hrni...jumpa lain kali...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment