hm..hrni aku dah ok sket..smalam x keje...lain macam lak semalam...semua org ingat aku x keje coz pegi celebrate birthday..padahal aku dah lembik longlai kat umah...aduh la nak wat camana, dugaan...hm hrni datang keje mabuk nengok keja2 yg sepatutnya aku buat smalam dan hrni dah selambak...tapi bz2 pun sempat lagi ngular update blog neh...hahaha apalah nak jadi...rindu lak lama x update...alah lgpun td sampai2 kul 8 lebey dah start keje..ni kira cover yg td la start keje awal..balik kang sah2 balik lewat..cover gak masa ngular...lunch hour x kuar...hehehe..haha berkira sungguh aku ni...
hm sehari sblm tu hubby accident...sian hubby mujur x teruk...last 2 week adik pie yg accident...pastu hubby la...mujur x seteruk adik pie...adik pie sampai mc 2 minggu...hubby ok jek leh pagi keje cam biasa..aku lak yg dok umah..haha...smalam hubby wat kejutan lagi...hidup aku banyak kejutan sejak kawin ni...hm xpe kejutan2 yang membahagiakan aku redha jek...hehe...suka...thanks a lot my dear...tahun depan buat lagi ek..dalam kata lain, time kasih daun keladi...hihihihi...
hm semalam aku teringat sangat kat arwah mak ngan arwah ayah...tanpa dorg aku x mungkin rasa apa yg aku alami sekarang...memang segalanya bermula dr mereka...dan aku amat bersyukur kerana aku menjadi anak kepada mereka...rindu sangat2...lagi2 dalam keadaan sekarang ni...terfikir betapa susahnya arwah mak untuk melahirkan aku..hehe sentimetal betul la minah ni...hehe...esok hr lahir arwah ayah...klu arwah ada dah 69tahun umur arwah...apapun aku doakan semoga roh mereka di tempatkan di kalangan orang2 yang beriman...
hm sebelum sambung keje...thanks to all my dear friends yg hantar sms for my birthday wishes...semoga Allah menerima doa kalian...Amin...terharu dengan kawan2 yang selama ni sepi tanpa berita, tiba2 terima sms selamat dr dorg..itu tandanya dorg masih mengingati aku..terima kasih sekali lagi...akupun x penah lupa akan kalian...apapun semoga kiat sama2 bahagia dan gembira selalu...untuk muna, kak ija, mak cu miah, & alan yang berkongsi tarikh lahir ngan akum selamat hari lahir sekali lagi....
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment