Thursday, June 29, 2006

macam-macam hal..

lately ni badan rasa x sedap...panas..sakit perut...skit kepala...last2 smalam maman datang opis paksa aku g klinik...doktor tanya nak mc tak..aku kata taknak...haha baik la konon..kerja banyak maa...hm, macam2 borak ngan doktor..last2 dapat 3 jenis ubat yang sangatlah tak sedapnya...hrni pun rasa cam sakit tekak je..pagi2 lagi kepala dah sakit..camana neh..x sedap badan..smalam balik keja pas settlekan apa2 yg patut terus tdo...lom Isyak dah tdo..sakit kepala cam ada batu...bangun awal2 pagi...kepala sakit lagi hrni..cam semalam gak...

malam sebelum tu...budak umah aku ada krisis...ntahlah...bosan aku ngan rumah sewa...tahan sampai pas raya ni...aku nak dok umah sendiri...malas nak pikir lg dah..macam2 hal la dorg ni...lantak lah...jangan babitkan aku dah...

esok pas keja nak balik kg..kakak aku dah call tanya balik x...nak wat kenduri arwah sabtu malam ahad ni...hrni genap 5 minggu arwah mak pegi...Al-Fatihah...

next 2 week rina balik..excited nak jumpa adik aku yg sorang ni..hampir setahun x jumpa...

No comments: