Monday, June 26, 2006

diari ini hari...

erm..cuaca hrni panas..membahang rasanya...badan pun panas...macam nak demam..
penat...mengantuk...takde mood nak wat keje...tapi keja tetap keja...nak kena siapkan gak walau macamana pun...aduh susah hati...semua bercampur aduk...
walau apapun terjadi...aku harus kuat untuk terus melangkah...tempuhi segalanya dengan kekuatan dah penuh kesabaran...ikut hati nak menjerit...tapi xtau untuk apa...
pejam celik dah 40 hr mak pergi..hati sedih..tapi aku kena kuat..macam2 benda kat kepala...tapi fikiran tak lupakan arwah..malam td mimpi bawak arwah jalan2...tgh jalan dia kata dia kena nak balik..tapi aku nak hantarkan dia kata dekat je, boleh balik sendiri...masa tu terjaga terus...sedar2 kul 4 pagi...mimpi lagi...Alhamdulillah..jumpa juga wpun sekejap dalam mimpi..Al-Fatihah...
kata hati..aku rindu sangat2...yelah biasanya paling lama 3 minggu tak jumpa...tapi sekarang, dah masuk 40 hr...tapi aku harus biasakan diri..aku masih punya keluarga yang mengasihi..aku masih punya dia..semoga semuanya bahagia dan gembira..
"semoga perjalanan hidupku dirahmatiMu Ya-Allah"

No comments: