erm..penat..tu la yg aku leh katakan...pagi2 lagi dah penat..mana taknya...minggu ni sepatutnya turn aku drive...tapi keta aku problem lak...aircond buat hal..aduss...dah lah hujan..aircond buat hal..erm, aku terpaksa la kasi dia ubat..kak syila dah tengokkan malam tu, bukan salah filter tersumbat..ada sikit short kata dia..bini mcGyver kat umah aku tu pun xleh nak solve...so aku hantar keta pi service center jelah jalannya...mintak dorg settlekan aku punya alarm sekali..xtau la bila leh kuar tu...xpeha janji problem settle...tak penah2 buat hal, ni la lak dia nak buat hal...erm takpelah nak buat camana...
so pg td aku drive p keja dalam hujan lebat..jalan jam..aircond takleh bukak...bukak tingkap sket jek dah masuk air..argh tension...jalan lak jam cam apa jek...geramnya la aku..dengan manusia2 yang kurang ajar atas jalan...suka2 nak potong quque la..suka2 keluar tak tengok keta belakang & tak kasi signal...adus la, menguji kesabaran betul...atlast lambat gak aku sampai opis wpun aku kuar awal...
sampai opis terus roger pi hantar keta...cakap2 ngan abg biasa yg kerjakan keta aku tu apa problemnya then aku chow..maman call tanya pasal keta...aku soh dia call service center tu...so maman tolong updatekan apa2 yang patut pasal keta aku..hehe mekasih maman...you are the best..hehe..puji sket...
ni dah tgh hari...takde pun org tu call aku..rasanya ada la 2 hari kot aku xde kete neh...dorg nak hantar glenmarie, buat kat sana...under warranty lagi, so hantar ware house...hehehe hopefully okay la pasni...
hm..takde mood..takde idea nak bercerita lag...hujan2 ni buat aku sayu..hati sedih jek...ntahlah...
..smalam layan cite dealova ngan muna..sedih...bawak ke pagi ni..bukan pasal cite tu...macam2...berkecamuk..rasa nak menjerit...tapi ntahlah....
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment