Tuesday, March 24, 2009

Mujur Ku Sedar

Huhu aku dapat mende ni dr cik reramarama kat aku punya facebook...tapi memandang cik reramarama pun jawab dalam blog, so akupun leh la jawab lam blog ek..x sempat nak godek la lam facebook...tang mana nak jawab pun aku x tau...hahaha..so sini pun boleh la ye...

RULES:

1. Put your iTunes, Winamp, Windows Media Player, etc. on Shuffle.
2. For each question, press the next button to get your answer.
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.
4. Tag 25 friends. (Tgk la list kat bawah tuh, x cukup kira aci la...)
5. Everyone tagged has to do the same thing.
6. DO NOT CHEAT & Have Fun!


1. IF SOMEONE SAYS 'ARE YOU OKAY' YOU SAY?
---> Ke Makam Bonda (UNIC)
--sah anak mak ni sangat rindu kat mak...kebetulan malam tadi mimpi arwah mak...

2. HOW WOULD YOU DESCRIBE YOURSELF?
---> Taubat (Opick)
---anak mak ni perlu bertaubat...Ya Allah umurku sudah separuh abad...

3. WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
---> Janeeman Janeeman
---hahaha skali lagu Hindustan da....camno den xtau apo nak explain...hahaha

4. HOW DO YOU FEEL TODAY?
---> Canggai (Siti Nurhaliza)
---apo ni xtau la nak desc apa gak...blasah la

5. WHAT IS YOUR LIFE'S PURPOSE?
---> Bisakah (Siti Nurhaliza)
---Bisakah yang terpadam dinyala....Bisakah yang terhina dicinta

6. WHAT'S YOUR MOTTO?
---> Nurani (Eisya)
---mungkin jugak sebab aku sentiasa rindu kat mak...huwaa

7. WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
---> The way of Love (Haddad Alwi)
---haha...apakah??

8. WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
---> Suci Sekeping Hati (Saujana)
---semoga apa yang aku harapkan untuk kedua ibu bapaku yang telah tiada menjadi kenyataan...Amin

9. WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
---> Behind these Hazel Eyes (Kelly Klarkson)
---ahaha mataku x hazel, tapi mata hubby hazel...hihihi

10. WHAT IS 2 + 2?
---> Chaand Sitare
Hahaha lagu hindi cite Kal Ho Na Pyar Hai...hahaha suka ati la labuu.....

11. WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
---> Dari Kekasih kepada Kekasih (Hattan)
---huhuhu my hubby best friend masa belajar, skang jadi bestfriend seumur hidup, InsyaAllah

12. WHAT IS YOUR LIFE STORY?
---> Mujse Shadi Karogi
---kalau x salah aku maksud dia..'sudikah kau mengahwini aku'...hihihi

13. WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
--->Bila Aku Sudah Tiada (Hujan)

14. WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
---> Tentang Dia (Melly Goeslow feat Evan)
---ehem ehem

15. WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
---> Tokyo Drift (Teriyaki Boyz)
---ahahaha mengarut betul kurasakan...

16. WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
---> Hati Berbisik (Siti Nurhaliza)
---xmo aku orang Islam...sedekahkan la Yassin ke 3 Qul ke untuk aku...Amin

17. WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
--->Rimas (The Fabulous Cat)
---hahaha blasah laaaaaaaa

18. WHAT IS YOUR BIGGEST FEAR?
---> Can't Take That (Mariah Carey)
---huwa huwa aku sangat takut ular..jangan sesekali konon2 nak kasi hadiah kat aku.....fobia...

19. WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
---> Teruskan Perjuangan (Brothers)
---yeah aku akan sentiasa berjuang...hihihi

20. WHAT DO YOU WANT RIGHT NOW
---> Separuh Nafas (Dewa)
---pulangkan separuh nafasku...aku dah x cukup napas...ke'bz'an

21. WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
---> Debu di Hati (Ebby Yus)
---kawan2 aku sayang sama kalian

22. WHAT WILL YOU POST THIS AS?
---> Mujur Ku Sedar (Elyana)
---haha mujur sedar cik reramarama update kat blog..kalo x aku xtau nak jawab kat mana hahahaha.....

Tag Friend--sila ambil perhatian kepada nama yang tersenarai
Atie
Cinchilla
Fiza my Bibik
Liza
Nana
Kinah

3 comments:

Anonymous said...

>huwawawawawa...
>lawak tul tag ni..
>akan ku usahakan untuk menjawabnye ye kak..hihi..

-mfa- said...

haha lwkkan..ada sorg makcik tu siap x puas hati ngan kebetulan2 yang aku dapat...hahaha mujur x masukkan Al-Quran punya Album...kot terkena surah Yassin...tergamam den nak type..hahahaha

:: NiNa :: said...

>> huwaaaaaaaa kene tag lagi ngan ummi ajeem..
>> akan ku susahkan diri aku untuk menjawab tag yg lawak nieh..kikiki..